رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران بسیجی به یاد سردار دل‌ها

رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران بسیجی به یاد سردار دل‌ها

امروز رکاب‌زنان بسیجی با حضور در گلزار شهید گمنام در سپاه کربلا و بدرقه مسؤولان تور دوچرخه‌سواری رهروان علمدار را از مازندران دیار علوی آغاز کردند.

ابوالفضل قلی‌پور رئیس سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج مستضعفین کشور در این مراسم ضمن آرزوی سلامتی برای گروه اعزامی گفت: در طی این مسیر دوچرخه‌سواران استان‌های دیگر نیز به این گروه اضافه خواهند شد و در پایان مراسم در شهر کرمان مراسم یاد بودی بر سر مزار سردار شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

 محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا را یکی از وظایف مهم دانست افزود: ما با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در واقع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از هر نوع تهدید خارجی بیمه می‌کنیم و این سلاحی است که باعث عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است.

کاظم غفارپور مسؤول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا گفت: دوچرخه‌سواران طی هشت روز رکابزنی به شهر کرمان خواهند رسید و در آنجا بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی میثاق‌نامه ورزشکاران استان مازندران را قرائت خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: این یکی از برنامه‌های محوری کمیته ورزش و جوانان پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور است و از روز ۲۷ آذر تا ۱۳ دی با هماهنگی این کمیته برنامه‌های دیگری نیز اجرا خواهد شد که اخبار آن طی روزهای آینده به ملت شریف مازندران خواهد رسید.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha