تمدید زمان بخش رسانه اشکواره حسینی در مازندران

تمدید زمان بخش رسانه اشکواره حسینی در مازندران
الناز پاک نیا افزود: علاقمندان این بخش می‌توانند آثار تولید شده خود را که در یک سال گذشته در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی دارای مجوز منتشر شده به صورت فایل ‏PDF‏ از صفحه کامل اثر در رسانه به ‏آدرس ایمیل ‏rasaneh.ashkvare@gmail.com‏ و نیز در فایل ‏Word‏ شامل ‏نام ونام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، آدرس ایمیل به ‏همراه یک قطعه عکس حداکثر تا پایان شهریور به دبیرخانه سومین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی ارسال کنند. ‏

او ادامه داد، بخش رسانه این اشکواره برای نخستین بار در مازندران با محوریت محرم، عاشورا، امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم و ‏سردار قاسم سلیمانی" به دیگر بخش‌های رقابتی دوره سوم اشکواره فرهنگی وهنری حسینی در شهرستان آمل اضافه شده است. ‏
دبیر بخش رسانه اشکواره حسینی گفت: فعالان رسانه‌ای می‌توانند در چهار بخش اصلی «سبک زندگی عاشورایی»، «آداب و آیین‌های مردم مازندران در ماه ‏محرم»، «دیدگاه‌های نو به حوزه عاشورا و محرم» و «جلوه‌های فرهنگ عاشورایی در دوران کرونا» ‏و بخش ویژه «شهدای مدافع حرم مازندران» ‏و «سردار قاسم سلیمانی» در این رویداد شرکت کنند.

پاک نیا افزود: درطی حدود ۱۲ روز گذشته بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که این ‏میزان در حال افزایش است. ‏
او گفت: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب ‏۷۰۰، ۵۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان هدیه نقدی به همراه تندیس اشکواره در مراسم اختتامیه اهداء خواهد شد.

سومین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی، دربخش‌های " شعر، تئاتر، سرود، متن ادبی، عکس ورسانه" روز‌های ۱۶ تا ۲۶ مهرماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

آغاز اشکواره حسینی در آمل

برگزاری سومین دوره اشکواره حسینی در آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha