برگزاری ارکستر ۱۰ هزار شهید استان مازندران

برگزاری ارکستر ۱۰ هزار شهید استان مازندران

هادی ابراهیمی در جلسه کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس که عصر روز گذشته چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در فرمانداری ساری برگزار شد، دفاع مقدس را سرمایه اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب به دنبال کمرنگ کردن انقلاب بودند که مشارکت اجتماعی و اعتماد اجتماعی در دفاع مقدس شکل گرفت.

وی تصریح کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس می‌تواند مانند چهلمین سال انقلاب دستاوردهای خوبی داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال براندازی انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب بود و اغتشاشات و حوادثی را در دی و آذر ۹۸ به وجود آورد که ترفندها و دسیسه‌های دشمنان خنثی شد و مهر محکمی بر تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی زده شد و آمریکا در یک سراشیبی عظیم فرو رفت.

ابراهیمی با اشاره به شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» گفت: با شهادت این سردار بزرگ جمهوری اسلامی دستاورد بزرگی را از دست داد اما با شهادتش یک سرمایه اجتماعی و همبستگی ملی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه امروز هر چه داریم از دفاع مقدس است، بیان کرد: کارگروه فضای مجازی یکی از تأثیرگذارترین گروه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه در دنیای مجازی قرار داریم و با توجه به لایه‌هایی که در اثر گسترش اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی متأثراز این فضا به‌وجود آمد، تصریح کرد: با هدایت این فضا می‌توانیم گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تبیین و به نسل جوان منتقل کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه مازندران سابقه عظیم و گسترده‌ای در دفاع مقدس دارد، وجود لشکر ۲۵ کربلا و تقدیم بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید را از دستاوردهای عظیم استان برشمرد و گفت: پاسداشت دفاع مقدس بیان ارزش‌های مردم است و به زیبایی باید برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با بکارگیری دستگاه‎های فرهنگی و مراکز متصل و وابسته به این فضا فصل نوین و ارزشمندی را در حوزه دفاع مقدس ارائه بدهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران همچنین از تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز مازندرن خبر داد و با بیان اینکه این ستاد با محوریت تولیدات فاخر حوزه دفاع مقدس شکل گرفت، گفت: برگزاری ارکستر ۱۰ هزار شهید مازندران یکی از برنامه‌های سال جاری است.

ابراهیمی اظهار کرد: در حوزه سریال، مستند و نمایش‌های رادیویی تولیدات فاخری خواهیم داشت و تولید سریال تلویزیونی نیز در سال جاری از دیگر اقدامات این سازمان در چهل سالگی دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در برنامه‌ سحر و افطار به شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت استان پرداخته می‌شود، گفت: در صدد انجام برنامه ریزی‌های منسجم تر برای چهل سالگی دفاع مقدس هستیم تا به مثابه چهل سالگی انقلاب، دفاع مقدس را زنده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به تأثیرگذاری کارهنری در برنامه‌های دفاع مقدس افزود: باید با تدبیر و درایت و تعامل بیشتر با مسئولین و ادارات در اجرای برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در شبکه‌های مجازی بدرخشیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha