مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ معارفه شد

مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ معارفه شد

مصطفی سعیدی عصر سه‌شنبه در آئین معارفه‌ خود به عنوان مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد با اشاره به ایجاد تامین امنیت شغلی در چوب و کاغذ از پیگیری خروج از ماده ۱۴۱  اظهار کرد: قرارداد حفاظتی با سازمان جنگل‌ها نیز به صورت جد دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه ماده ۱۴۱ مانع بزرگی برای شرکت محسوب می‌شود، تصریح کرد: ظرف مدت کوتاهی از این ماده خارج خواهیم شد و به تولید توجه می کنیم.

مدیر عامل چوب و کاغذ حوزه واردات و تامین نقدینگی را از برنامه‌های پیش‌رو بیان کرد و گفت: تولید را به مسیر اصلی آن باز می گردانیم و امنیت شغلی و اشتغال حفظ خواهد شد.

سعیدی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴۰۰ نفر در این شرکت مشغول کار هستند و امیدوارم روزهای خوبی برای چوب و کاغذ داشته باشیم.

صنعت مازندران در کرونا کمتر آسیب دیده است

جهانگیر بایی لاشکی معاون توسعه و سرمایه گذاری صمت مازندران نیز در این جلسه گفت: بیش از ۴۰ درصد تولید ناخالص ملی مازندران مربوط به صنایع غذایی است و یکی از دلایلی که در کرونا صنعت ما کمترین آسیب را دید به دلیل ارزش افزوده بالای صنایع غذایی است.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت سلولوزی در کشور، استان مازندران به عنوان قطب سلولزی مطرح است و رتبه اول را در کشور درایم و در حوزه کاغذ نیز دو واحد بزرگ در استان وجود دارد و صنعت و معدن استان کمک می کند تا چرخ های کارخانه چوب و کاغذ بچرخد.

معاون توسعه و سرمایه گذاری صمت مازندران با اشاره به سهم ۴۰ درصدی صنایع غذایی در تولید ناخالص ملی استان، اظهار کرد: این مسئله سبب شد تا مازندران در بحران کرونا کمترین آسیب را در حوزه صنعت داشته باشد.

بایی لاشکی افزود: همچنین در حوزه صنایع سلولزی مازندران قطب تولید به شمار می‌رود و در حوزه کاغذ نیز با اینکه دو کارخانه بزرگ داریم اما صنایع چوب و کاغذ تاکنون وضع خوبی نداشته است.
وی یادآور شد: سازمان صنعت و معدن استان کمک خواهد کرد تا چرخ‌های کارخانه بچرخد.

یوسف یوسفی رئیس شورای کارگری صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه هزینه‌ها و گرفتاری‌های شرکت در سال‌های اخیر افزوده و انباشته شده است، گفت: زمانی در این کارخانه تا ۱۹۰ هزار تن تولید داشتیم اما طرح‌هایی مانند تنفس جنگل و دیگر مشکلات، میزان تولید کمتر شده است.

در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره شرکت برگزار شد از خدمات ۱۶ ماهه  علی حسین‌پور مدیر عامل سابق شرکت صنایع چوب و کاغذ استان مازندران قدردانی شد. 

اخبار مرتبط

۸۰۰ میلیارد تومان صرف اصلاح و توسعه آبرسانی استان مازندران شد

محدودیتی در تأمین گاز استان مازندران وجود ندارد

رشد ۱.۵ برابری سرمایه‌گذاری صنعتی مازندران در سال ۹۸

0 نظر

ارسال نظر

capcha