استاندار جدید مازندران تاکید کرد:

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه برق نکا

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه برق نکا

یوسف نوری در بازدید از نیروگاه نکا اظهار کرد: در آستانه روز کارگر هستیم و این روز را خدمت همه عزیزانی که در این عرصه تلاش دارند، تبریک عرض می کنم و امیدوارم دستانشان همواره در راه جهش تولید پر توان باشد و موفق باشند.

وی افزود: این بازدید با هدف تنش های تامین برق از نیروگاه برق شهید سلیمی برگزار شد.

استاندار مازندران یادآور شد: نیروگاه نکا قدمت بالایی دارد و ظرفیتش به دلایل پس رفت آب دریا و کاهش آب دریا و فرسودگی تجهیزات که البته دوستان ما با استفاده از توان داخلی و دانش بنیان نوسازی کردند، موجب شده نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند.

نوری افزدد: ازطرفی نیروگاه دیگری آماده شده و بنای جدید آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: لایروبی حوضچه که توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام‌می شود که امیدواریم سرعت پیدا کند و مجموعه به بهره برداری برسد.

استاندار مازندران اظهار کرد: نظر دانش فنی نیروگاه نکا دارای نیروهای فعال بوده و از دانش و تجربه مناسب برخوردارند و ابزار و تکنیک در کنار هم برخوردارند.

نوری گفت: در روش و تاکتیک باید از روش های مالی جدیدی استفاده کنیم که پایدار باشد و مردم در این‌پروژه ها مشارکت داده شوند.

نورالله ادبی فیروزجایی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا در اولین بازدید یوسف نوری استاندار جدید مازندران از نیروگاه نکا اظهار کرد:استاندار مازندران در ابتدا از حوضچه بازدید کرد که چالش بزرگ‌ما به دلیل کاهش سطح آب دریاست که محدودیت جدی را برای ما در نیروگاه نکا داشته است.

وی افزود: قول مساعد داده شد که با مقام عالی وزارت و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا افزود: اگر صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار باشد نمی تواند تامین کننده شدت مصرف انرژی در کشور و استان مازندران باشد.

ادبی گفت: استان مازندران سرسبز و مسافرخیز است و رسانه‌ها هموطنان را به صرفه جویی در مصرف برق تشویق کنند.

وی افزود: ما تمام قد آماده ایم تا خدشه ای در تامین برق ایجاد نشود.

ادبی یادآور شد: در دولت سیزدهم صنعت برق سربلند بیرون آمد و امیدواریم در پیک‌مصرف تابستان امسال در ۱۴۰۳ با تلاش همه همکاران و صرفه جویی هموطنان در تامین برق سربلند باشیم.

وی گفت: حوضچه آبگیر واحدهای بخار و پروژه لایروبی، پروژه آب شیرین کن (تامین کننده آب مصرفی واحدهای نیروگاه)، اتاق فرمان واحدهای بخار، سالن توربین واحدهای بخار، روند تعمیرات نیمه اساسی واحدیک بخار، تاسیسات واحدهای بخار، پروژه طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی از مکان های بازدید شده توسط استاندار مازندران بود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha