توزیع بسته‌های معیشتی موکب‌های حسینی به نیازمندان

توزیع بسته‌های معیشتی موکب‌های حسینی به نیازمندان

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از توزیع ۴هزار و ۲۸۰بسته‌ معیشتی در راستای اجرای طرح کمک مومنانه، به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمندان استان خبر داد.
محمدحسن اصغری در حاشیه مرحله دوم توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان توسط موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل گفت: هر یک از بسته‌های معیشتی شامل روغن مایع، حبوبات، پنیر، خرما، قند، شکر، تخم مرغ، ماکارونی و چند خوراکی دیگر به ارزش حدود ۲۸۰هزار تومان توسط موکب‌های اربعین حسینی مازندران تهیه و توزیع شده است.
او افزود: توزیع این بسته‌ها از نیمه دوم ماه شعبان شروع شده و این روند تا پایان‌ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، همچنین به فعال شدن حدود ۱۵موکب این ستاد در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان اشاره کرد و گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران به عنوان استان ویژه در خدمات دهی به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمندان شناخته شده است.
اصغری بیان کرد: موکب‌های اربعین حسینی هرساله و در زمان اربعین‌حسینی در مسیر تردد زائران حرم امام حسین(ع) خدمات دهی می‌کنند که امسال و با توجه به شرایط کرونایی در عرصه‌ای دیگر در حال فعالیت‌های خود هستند.
او در تشریح خدمات این ستاد گفت: از اسفندماه پارسال تاکنون توسط ۱۵ موکب‌ اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیش از ۵۱۵هزار بسته مواد ضدعفونی کننده، ۳۲۵هزار عدد ماسک، بیش از ۲۹۴هزار جفت دستکش و حدود ۱۴هزار و ۸۰۰دست لباس بیمارستانی، ۵هزار قوطی نیم لیتری آب میوه و ۲۰تُن شیرینی، توسط موکب‌های حسینی مازندران در سطح استان تولید و توزیع شد.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران همچنین به توزیع ۲۵۰بسته معیشتی به همت موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل به خانواده‌های آسیب دیده از بیماران کرونا و نیازمندان این شهرستان اشاره کرد و گفت: اقلام تهیه شده به ارزش هر بسته حدود ۴۰۰هزار تومان به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آمل وگروه‌های مردمی، کمیته امداد امام خمینی وسپاه ناحیه آمل تهیه ودرحال توزیع است.
اصغری با بیان اینکه در مرحله نخست نیز ۲۵۰بسته معیشتی میان نیازمندان آمل پیش از آغاز ماه مبارک رمضان توزیع شده بود، افزود: با کمک انسان دوستانه خادمان موکب اربعین شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل سومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان این شهرستان نیز در اواخر ماه مبارک رمضان با کمک خیران، گروه‌های مردمی و این ستاد انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

موکب عزاداری در بابل

برپایی ۲۸ موکب سلامت ویژه اربعین حسینی در مازندران

آمادگی 28 موکب مازندرانی برای کمک‌های مومنانه

0 نظر

ارسال نظر

capcha