نگاه جریان ساز در فعالیت های فرهنگی ایجاد شود

نگاه جریان ساز در فعالیت های فرهنگی ایجاد شود

حجت الاسلام روح الله اسدی کیادهی بعدازظهر پنجشنبه در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و جوانان انقلابی ساری، بر هم افزایی بیشتر در جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه مرکز استان تاکید کرد وگفت: رویکرد امروزه دفتر، بهره مندی از همه ظرفیت‌ها به خصوص ظرفیت جوانان انقلابی در جهت تقویت دینی و فرهنگی استان در همه عرصه است که باید با تقویت این جوانان و اعتماد بخشی به آنان این امر تحقق یابد.

وی افزود: در سه ماهه اخیر در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان تلاش شد با ارزیابی برنامه‌ها، ساختار سازی مناسب برای برنامه ریزی درست و دقیق در راستای کسب مطالبات مردم استان و زیر ساخت‌های لازم برای دریافت پاسخ لازم مسئولان در رفع این مطالبات مردمی، فراهم شود.

مشاور و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان، نمازجمعه و وجود مصلی امام خمینی (ره) ساری را یکی از مراکز فرهنگی مناسب در مرکز استان عنوان کرد و اظهار داشت: مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان در دوران دفاع مقدس محل اعزام جوانان رزمنده به جبهه بود و امروز به دلیل قرار گرفتن در مرکز استان باید مرکز فرهنگی و تربیتی دینی ویژه برای نسل جدید انقلاب باشد.

حجت الاسلام اسدی کیادهی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ستاد نمازجمعه مرکز استان خبر داد و بیان داشت: نگاه جریان ساز و نماد ساز در حوزه نماز جمعه مرکز استان با حضور جوانان و فعالان فرهنگی حاکم خواهد شد که انشالله با فراهم ساختن زیر ساخت‌های فیزیکی، در مصلی ساری شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ستادنماز جمعه مرکز استان خواهیم بود.

گفتنی است در این هم اندیشی بیش از ۵۰ نفر از فعالان فرهنگی و مذهبی و مسئولان هیئات مذهبی به بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود پرداختند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha