۱۶ هزار فقره سند مالکیت کاداستری در مازندران صادر شد

۱۶ هزار فقره سند مالکیت کاداستری در مازندران صادر شد

عباسعلی زارع تیله نوئی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال ۹۸ این اداره کل با صدور تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۳ فقره سند مالکیت کاداستری در قالب قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

زارع تیله نوئی به نقش مهم قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند در سنددار کردن املاک فاقد سند رسمی اشاره کرد و گفت: تمام سعی صورت گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کسب حداکثری رضایت مردم بوده که اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات الکترونیکی نشانگر همین امر است.

زارع تیله نوئی خاطرنشان کرد: هیئت‌های قانون تعیین تکلیف مستقر در واحدهای ثبتی نیز با عملکردی جهادی و در اقدامی کم نظیر، مقام اول در تعداد پرونده‌های تشکیلی و همچنین آرا صادره را در کشور به دست آوردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دبیران هیئت‌های مستقر در واحدهای ثبتی استان گفت درسال ۹۸ برای ۴۹ هزار و ۱۰۹ پرونده موجود در این هیئت‌ها رأی صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۲ درصد رشد داشت.

زارع تیله نوئی در ادامه ضمن دعوت از مردم جهت ثبت نام برای اخذ سند مالکیت اراضی فاقد سند و همچنین تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ (کاداستری) افزود: اسناد مالکیت کاداستری موجب ایجاد امنیت روانی، کاهش اشتباهات، دعاوی و تعدی به حقوق مردم و دولت، همچنین ذخیره سازی اطلاعات، جلوگیری از جعل و صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha