رزمایش ضیافت همدلی در مازندران

رزمایش ضیافت همدلی در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : رزمایش ضیافت همدلی به‌ منظور لبیک به فرموده رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان جامعه ، با هدف ترویج روحیه انفاق و نوع‌دوستی ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی دانست و افزود: با اجرای رزمایش ضیافت همدلی ، بسته‌های معیشتی از محل موقوفات مرتبط، بهره‌گیری از ظرفیت خیران و مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مازندران خریداری و میان مددجویان شهر‌های مختلف توزیع می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه در کنار کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر را از جمله محور‌های رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا حمایت از محرومان و مستضعفان ضرورت دارد که باید فرهنگ نوع‌دوستی، انفاق و مساوات در جامعه گسترش داد.
وی تصریح کرد: درصدد هستیم با تبلیغ همه‌جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومان و مستمندان، خدمت قابل‌توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای رزمایش ضیافت همدلی ، بسته‌های غذایی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، سویا، روغن، پنیر، خرما و... در قالب بسته‌های معیشتی بین مددجویان توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha