کشف بیش از ۶۵۰ هزار قلم لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در مازندران

کشف بیش از ۶۵۰ هزار قلم لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در مازندران

به گزارش روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس مازندران سردار  سیدمحمود میرفیضی  گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا طرح تشدید نظارت و کنترل واحدهای صنفی و همچنین مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون با تشکیل ۱۴۱ تیم نظارتی متشکل از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، ماموران اداره صمت و کارشناسان مراکز بهداشت استان و شهرستان های تابعه از ۲هزار و ۸۰۰ واحد صنفی، مراکز اقامتی و پذیرایی و ویلاهای استیجاری در سطح استان بازدید شد.

 

سردارمیرفیضی، از پلمب یکهزار و ۹۳۴ واحد صنفی و ۲۴۰ واحد اقامتی و پذیرایی و ویلاهای استیجاری در اجرای این طرح خبر داد و گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از طریق واحدهای صنفی در مجموع ۳۶۲ جلسه آموزشی با حضور اصناف و کارشناسان مراکز بهداشت در سطح استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۳۵ محتکر و قاچاق کننده اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان اظهار داشت: در اجرای این طرح نیز ضمن ایجاد پایگاه های تب سنجی که با استقرار کادر درمانی این فرماندهی در محورهای ورودی صورت گرفت به طور متوسط روزانه یکهزارو ۸۴۷ نیرو برای کنترل ترددها در سطح استان به کار گیری شدند.

سردار میرفیضی با توصیه به مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، تصریح کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح تشدید مقابله با سرقت و سایر ناهنجاری های اجتماعی نیز در دستور کار کلیه یگان های اجرایی و عملیاتی استان قرار گرفته است.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در ۲۴ ساعت منتهی به روز سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۲۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان وابسته به این دانشگاه در استان بستری شدند و در همین مدت نیز ۱۴۱ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.
هم اکنون ۷۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در حوزه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران بستری هستند.

اخبار مرتبط

۱۷ هزار قلم اشیای تاریخی امسال درکشور کشف شد/ فوت ۴۰ حفار غیرمجاز

کشف بیش از 17 هزار قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع

ماجرای کشف گور بانوی اشکانی چه بود؟

0 نظر

ارسال نظر

capcha