لزوم ضدعفونی کردن مستمر خودروهای حمل و نقل در مازندران

لزوم ضدعفونی کردن مستمر خودروهای حمل و نقل در مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی رازجویان پیش از امروز در جمع خبرنگاران، با تأکید بر توجه به اطلاع‌رسانی دقیق برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برای مقابله با این ویروس نیاز به عزم ملی و همکاری آحاد هموطنان و هم استانی‌های عزیز است.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها بسیار مهم است بر آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان موظف هستند تمامی دستورالعمل های ابلاغی در خصوص مقابله با بیماری کرونا ویروس را در نهایت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر ضدعفونی مراکز عمومی استان به صورت مستمر و مرتب خاطر نشان کرد: ناوگان عمومی حمل و نقل در همه شهرهای مازندران به صورت مداوم ضدعفونی می‌شوند و انجام این مهم در روزهای اخیر از سوی استانداری مرتب رصد می‌شود و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی بر انجام عملیات ضدعفونی کردن مراکز پرتردد و مسافربری شامل فرودگاه‌ها، پایانه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن  تأکید کرد: با اطلاع‌رسانی دقیق، رعایت بهداشت فردی و با همکاری مردم فهیم مازندران، این مشکل پشت سر گذاشته می‌شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha