سردار سلیمانی شهید صلح و امنیت است

سردار سلیمانی شهید صلح و امنیت است

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، کریم مصدری در مراسم اربعین سردار سلیمانی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم نکا در مصلای این شهرستان اظهار کرد: اینکه در گذشته چه بودیم و در کجا بودیم و اکنون در کجاییم باید با بررسی حوادث مختلف به نتیجه برسیم.

وی افزود: در دوران مختلف، جنگ‌های مختلف و پیشرفت‌های مختلف داشته ایم و انقلاب‌های مختلف صورت گرفته است و انقلاب روسیه، چین، الجزایر و جمهوری اسلامی ایران از جمله انقلاب‌های جهان است.

این مسؤول بیان داشت: بزرگترین اتفاقات قرن بیستم از نظر اندیشمندان انقلاب ما بود که بیشترین تاثیر را در جامعه بشریت گذاشت.

 

مصدری گفت: با نگاهی به گذشته و قبل از انقلاب شاید ببینیم که رشد وجود داشت اما وقتی دقیق‌تر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که رشد اقتصادی گذشته بر اثر فروش نفت و صادرات نفتی و خام‌فروشی بود.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) مازندران افزود: بسیاری از نفت ما در دوران طاغوت به نوعی غارت می‌شد و نارضایتی مردم به دلایل مختلف بود که بی‌توجهی دولت به مردم از جمله آن عوامل بود.

 

وی اظهار کرد: اکثر شاهان از 500 سال گذشته تاکنون با فرا رسیدن پایان عمر خود دست به دامن کشوری می‌شدند و خاک این کشور را می‌دادند تا فرزندان آنان به سلطنت بنشینند و تمام رضایت آنان بر رضایت اربابان‌شان بود.

مصدری اضافه کرد: قسمت اعظم مردم در دوران پهلوی در فقر بودند و کمترین امکانات هم وجود نداشت و روستاها اسفناک‌تر بود و تنها سالی یکبار و شب عید می‌توانستند برنج بخورند و منابع به درستی تقسیم نشده بود.

 

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) مازندران افزود: فساد اخلاقی و مالی در زمان پهلوی بیداد می‌کرد و با وضعیت ما متفاوت است و در زمان پهلوی فساد به تمام سطوح جامعه رسیده بود و هر کسی که دستش می‌رسید اموال را به غارت می‌برد و خانواده شاه در فساد اخلاقی و مالی غرق بودند.

وی بیان داشت: ترویج فساد غربی  و دخالت بیگانگان در کشور از دیگر عوامل بی‎اعتنایی و نارضایتی مردم از شاه و حکومت شاهنشاهی بود.

مصدری گفت: ایمان و اراده مردم، ولایتمداری، اسلامی بودن انقلاب رمز شکل‌گیری و ماندگاری انقلاب ماست و شهدای ما و سردار سلیمانی به عنوان سردار صلح و امنیت، در مسیر ولایتمداری و اطاعت از رهبری به شهادت رسیدند و الگوی تمام بشریت شدند و باید راهشان ادامه یابد.

اخبار مرتبط

فیلم|چگونه می‌توان انتقام خون شهید سلیمانی را گرفت؟

0 نظر

ارسال نظر

capcha