سردار سلیمانی منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست

سردار سلیمانی منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت‌نژاد در مراسم اربعین سردار سلیمانی و گرامیداشت عملیات والفجر ۸ در مصلای بهشهر با عنوان تجلی مقاومت و ایثار اظهار کرد: انقلاب ما مدیون یاران وفاداری است که پای انقلاب ماندند.

 

 

وی همچنین ارتحال عالم جلیل‌القدر آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری را تسلیت گفت و افزود: این عالم بزرگوار، منشاء خدمات ارزشمند بود که فقدان‌شان، درد بزرگی برای همگان است.

سعادت‌نژاد با اشاره به اربعین سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی مجاهد بیقرار و سرباز ولایت بود که تلاش فراوانی برای اسلام و مسلمین انجام داد.

سعادت‌نژاد با اعلام اینکه یاران و انصار خداوند همواره ثابت‌قدم ماندند و نترسیدند، یادآور شد: یاران انقلاب و اسلام همواره ثابت قدم هستند و تا آخر خط ماندند تا پیروز شدند.

وی یکی از دلایل موفقیت پیامبر(ص) را یاران این حضرت دانست و خاطرنشان کرد: یارانی همچون حمزه، جعفر و امام علی(ع) و بزرگان دیگری که نقش به‌سزایی در بعثت و گسترش اهداف داشتند، موجب بسط و گسترش اسلام در همراهی با حضرت رسول شدند.
 

 

سعادت‌نژاد گفت: پیامبر(ص) با وجود یاران خود پیشرو بود و دشمن با وجود یاران حضرت رسول(ص) در ترس و خوف بود.

سعادت‌نژاد با اشاره به پیمانی که شهدا با خدای خود بستند و در راه انقلاب از جان خود گذشتند، افزود: شهدا تا پایان پیمان خونین را امضا کردند.

وی تصریح کرد: اگرچه سردار سلیمانی دست قوی انقلاب بود ما دشمن امروز نمی‌تواند تصور کند که رهبر بی‌یاور و حامی شد، در حالی که ایشان و افکار و یاران‌شان همواره هستند.

به گفته سعادت‌نژاد حاج‌قاسم همواره در خط مقدم بود و ترسی از دشمن نداشت و اجازه نمی‌داد کسی نزدیک حرمین شود.

وی با اعلام اینکه رهبری دغدغه حاج قاسم را داشت، اظهار کرد: این علاقه به‌دلیل ویژگی‌های مهم حاج قاسم بود، حاج قاسم با غیرت بود، غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بود و ضدارزش‌ها را قبول نداشت.

سعادت‌نژاد افزود: از دیگر صفت این مجاهد این بود که منافقین را به درستی شناخته بود و منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‎دانست و به همین دلیل تا پادگان اشرف رفت و آنان را  از عراق بیرون راند و آواره کرد که امروز جایگاهی ندارند و تنها جاسوسی می‌کنند.

وی گفت: تمام قدرت نظامی منافقین را حاج قاسم شکست و غیرتی داشت که هرکجا ستمدیده‌ای می‌دید، برای کمک به آنان آرام و قرار نداشت و باید این ویژگی‌های سردار سلیمانی نقشه راه زندگی ما باشد.

اخبار مرتبط

اخلاص و عمل صالح از خصوصیت‌های بارز سردار سلیمانی است

تروریست کیست؟!

سردار سلیمانی مرد قیام و هدف های بزرگ بود

0 نظر

ارسال نظر

capcha