اخلاص و عمل صالح از خصوصیت‌های بارز سردار سلیمانی است

اخلاص و عمل صالح از خصوصیت‌های بارز سردار سلیمانی است

سردار رمضان شریف در هجدهمین یادواره ۴۶ شهید و دو شهید گمنام پایین گنج افروز بابل که شب گذشته در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه کسانی که سردار سلیمانی را در سنگرها و خاکریزها دیده بودند وی را به صفت شجاعت ایثار در عرصه نبرد و رویارویی با دشمن چه صدام، چه گروه گروه‌های تجزیه طلب، خود آمریکایی‌ها در منطقه و چه با داعش می‌شناختند اما شخصیت حاج قاسم جزء کوچکی از آن چیزی که ماها دیدیم بود.
وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس، سپاه قدس و جبهه مقاومت که با وی بودند می‌دانند که سردار سلیمانی چطور شخصیتی داشت، تصریح کرد: آن‌ها بهتر می‌دانند که چه باعث شد چنین عزتی به سرباز ولایت دهد که به محض شنیدن خبر شهادتش رستاخیزی در جامعه ما به وجود بیاید که بی‌سابقه و کم نظیر بود.
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به تشییع بی‌نظیر سردار سلیمانی در پنج شهر کشور و حضور ۲۵ میلیون تشییع کننده در این مراسم گفت: همه اینها به برکت اخلاص ولایت حاصل شد.
سردار شریف به علت تاخیر در شهادت سردار سلیمانی بعد از به شهادت رسیدن همرزمانش همچون شهید همت و باکری پرداخت و ادامه داد: شاید یکی از علل آن این بود که خدا می‌خواست این نسل جدید که ۴۰ تا ۵۰ میلیون هستند یک نمونه از فرزندان امام و رهبری را به عنوان سمبل و نمونه لمس کنند و عملکرد و ثمره‌ای که برای مردم، جامعه در راه احیای دین و ایجاد امنیت برای کشور و کشورهای منطقه داشت از نزدیک ببینند.
وی با بیان اینکه در میان خیل عظیم تشییع کنندگان، جمعیت زیادی را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دادند و همه می‌گفتند که ما قاسم سلیمانی هستیم، تصریح کرد:  اینها نشان دهنده اخلاص حاج قاسم و نفوذ وی در دل جوانان بود. 
سخنگوی روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی به هیچ عنوان برای پیشبرد کارهای خود از رهبری مایه نمی‌گذاشت، افزود: سردار سلیمانی همواره تلاش می‌کرد منویات مقام معظم رهبری را به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی کند و برای به کرسی نشاندن تدابیر رهبری با هر کسی که تماس می‌گرفت با تواضع برخورد می‌کرد و خداوند نیز به این همه اخلاص جواب مثبت داد. 
سردار شریف با بیان اینکه حاج قاسم تمام طراحی‌های آمریکا را در سوریه عراق لبنان و افغانستان به شکست کشاند، یادآور شد: اگر می‌بینید که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید من دستور ترور سلیمانی را دادم، نشان دهنده عظمت این مرد بزرگ بود که تمام بافته‌های آن‌ها را پنبه کرده بود.
وی گفت: شاید سال‌ها طول بکشد که همه بفهمیم حاج قاسم با شجاعت تدابیر خود چه بلایی بر سر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها آورد و چه عظمتی را به امت اسلام بخشید.
سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: همه آرزوی ما در جنگ هشت ساله، نابودی حزب بعث و آزادی کربلا و مردم عراق بود و خداوند آن را به ملت ایران ارزانی بخشید و  اگر سال‌ها به لحاظ نظامی تلاش می‌کردیم که حزب بعث را شکست دهیم نمی‌توانستیم این موج عظیم استقبال مردم عراق را به وجود بیاوریم.
سردار شریف الگو بودن حاج قاسم را در گوش به فرمان رهبر بودن، خودسازی، شهامت، شجاعت و گذشتن از خود برای تحقق آرمان های الهی دانست و عنوان کرد: پیش از به خاک سپاری این مرد بزرگ، تخصصی‌ترین و پیچیده‌ترین پایگاه‌های آمریکا در خاک عراق به وسیله موشک‌های سپاه منهدم شد و این تنها یک سیلی در به شهادت رساندن سردار بود.
 وی تاکید کرد: ماموریت اصلی نیروی قدس، فراهم کردن بستر آزادی فلسطین، بیت المقدس و نماز در مسجد الاقصی بود که حتماً به برکت خون پاک سردار سلیمانی و همراهانش و شجاعت جبهه مقاومت این امر تحقق می‌یابد.

اخبار مرتبط

پیام تسلیت روسای سه قوه در پی شهادت سردار سلیمانی

0 نظر

ارسال نظر

capcha