تشکل های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس تقویت شود

تشکل های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس تقویت شود

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره برترین تشکل‌های مردم نهاد در روستای قراخیل استان، ایجاد قسط و عدالت را مهمترین هدف انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری داشته است و بیش از ۱۸۸ هزار شهید فقط در این دوران تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نشأت گرفته از عاشورای حسینی است، تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرتر جمهوری اسلامی، مردم است و سرچشمه این فرهنگ، ائمه و عاشورا است.

سردار ملکی تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس عاشورای نقلی را به عاشورای عینی تبدیل کرده اند و سردار شهید سلیمانی و ابوالمهدی مهندس تربیت یافته این فرهنگ هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به ظرفیت عظیم مردمی موجود در مازندران یادآور شد: مردم در بسیاری از موارد از مسئولان جلوتر و پیشگام هستند و مردم استان، عاشورایی و دیندار هستند و باید ظرفیت مردم و تشکل‌های مردم نهاد را در استان بازسازی کنیم.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر در تمامی شهرستان‌های استان دفتر نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعال است، گفت: معرفی تشکل‌های مردم نهاد نیازمند همکاری همه بخش‌ها است و باید نهضت جمع آوری خاطرات نهادینه شود.

سردار ملکی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ هزار ساعت از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهیدان جمع آوری شده است، گفت: باید خاطرات پدران، برادران، جانبازان و خانواده‌های شهیدان را جمع آوری و منتشر کنیم.

اخبار مرتبط

کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با کرونا

پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران برای مبارزه با کرونا به میدان آمدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha