مدیرکل بنیاد مازندران بر پیگیری قوانین مغفول مانده در دستگاه ها تاکید کرد

مدیرکل بنیاد مازندران بر پیگیری قوانین مغفول مانده در دستگاه ها تاکید کرد

خبرگزاری آریا- سعید کهن سال در گردهمایی مدیران بنیاد مازندران، مطالبه گری از قوانین مغفول مانده ایثارگران از دستگاه ها را نمونه بارز تقوا دانست.

به گزارش خبنگارآریادفترمازندران در ساری،به نقل از ایثار واحد مازندران، سعید کهن سال در گردهمایی توجیهی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران که امروز در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار در ساری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام 10 هزار و 400 شهید گرانقدر استان با بیان اینکه ارتباط ما با معارف اسلامی، دینی و قرآن کریم باید مستمر باشد، گفت: اگر امروز با مشکلات و گرفتاری ها مواجه می شویم بواسطه دور شدن از قرآن کریم است، تلاوت قرآن کریم و عمل به مفاهیم آن تنها راه نجات و رستگاری انسان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که فرمودند: تلاوت قرآن باید با معنا و اثرگذار باشد، اظهار کرد: پرداختن به این معارف ما را از بدی ها، زشتی ها و پلیدی ها دور می سازد، لذا مراقبت و صیانت از خود در سایه عمل به این کلام الهی و نورانی تجلی پیدا می کند، غفلت از قرآن کریم موجب بی تقوایی می شود.

این مسئول با بیان اینکه همین مطالبه گری ما از قوانین مغفول مانده ایثارگران از دستگاه ها، نمونه بارز تقوا است، گفت: شهدای عزیز با آگاهی از مقتضیات زمان وارد عرصه نبرد حق علیه باطل شدند، این عزیزان به تقوای الهی به معنای واقعی عمل کردند.

این مسئول با بیان اینکه همین مطالبه گری ما از قوانین مغفول مانده ایثارگران از دستگاه ها، نمونه بارز تقوا است، گفت: شهدای عزیز با آگاهی از مقتضیات زمان وارد عرصه نبرد حق علیه باطل شدند، این عزیزان به تقوای الهی به معنای واقعی عمل کردند.

کهن سال با اشاره به اینکه ما امروز نیازمند کلام، رفتار، سبک و سیره زندگی شهدا هستیم، عنوان کرد: دعا و نیایش به ویژه در امر تعلیم و تربیت که در مکاتب مختلف بر آن تاکید شده است موضوع مهمی است که در امورات ما نقش مهمی دارد و به عنوان عبادت محسوب می شود، چرا که تحمل مصایب انسان را امیدآفرین و استرس ها را کم می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به آثار دعا و نیایش،"خشوع و خضوع در زندگی ما اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت ها در زمینه های مختلف علمی، اجتماعی و... حاصل دعای دیگران و خودمان است، این امر یک تعادل روحی و آرامش برای همه ما ایجاد می کند.

این مسئول تصریح کرد: اگر شناخت و معرفت درستی از ذات اقدس احدیت داشته باشیم، التیام بخش و در استجابت دعای ما مفید و اثربخش است، کاری که انجام می دهیم و خدمتی که به جامعه هدف ارائه می شود باید با ایمان و یقین همراه باشد، نقایص انجام تکلیف با این شرط آراسته می شود.

کهن سال با بیان اینکه دغدغه مندی ما را به حل مسئله ک هدف نزدیک می کند، گفت: با روحیه انقلابی و جهادی رو به جلو حرکت کنیم، مداومت و پیگیری در امور موفقیت در کار و نویدبخش امید است، این امر مهم صفا و صمیمیت و یک رنگی ایجاد می کند.

کهن سال ضمن تسلیت شهادت عالم جلیل القدر شهید آیت اله عباسعلی سلیمانی و نقش بی بدیل و برجسته این عالم بزرگوار در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی، اظهار کرد: حضور مردم ولایت مدار استان در مراسم تشییع شهید آیت اله سلیمانی یک رفراندومی بزرگ برای نظام و انقلاب بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در رابطه با جایگاه و حفظ کرامت جامعه معزز ایثارگری، شناسایی اهداف و ماموریت ها، ایجاد صمیمیت و همدلی با نگاه تلاش و افزایش بهره وری، تقویت نقاط قوت و بررسی نقاط ضعف، تکریم در جهت گره گشایی مشکلات، خوشرویی و سبقت در امر رسیدگی به مشکل ایثارگران ... مطالبی بیان کرد.

کهن سال در زمینه خلق ایده های ناب، تجمیع ظرفیت ها و خلاقیت ها برای حل مشکلات ایثارگران، برنامه محور، نگرش رفتار همدلانه و همفکری، مطالبه گری از قوانین مغفول مانده در رابطه با جامعه ایثارگری، قدرت پیش بینی از آسیب ها، اهتمام ویژه به شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزایش سرمایه گذاری، تشکیل کارگروه های مشترک، توجه به نیروی انسانی ... موضوعاتی را طرح و تاکید کرد.

این مسئول ادعان داشت: ما نیازمند حوزه های فرهنگی، انتشار مهندسی پیام، نمایشی، موشن، روایتگری، تیزر، کلیپ،طراحی هویت بصری، تصویرسازی آثار شهدا، فعالیت های زمانبندی استانی و شهرستانی در قالب برنامه عملیاتی هستیم تا بتوانیم به حل مشکلات جامعه ایثارگری کمک کنیم.

مدیرکل بنیاد مازندران بر ضرورت آمایش رشته های دانشگاهی، راه اندازی پویش وصیت نامه، فیلم، سریال، ایجاد نگرش همدلانه، رقم زدن سرمایه مولد دارایی های بنیاد، انجام کارهای هنرمندانه، کیفیت بخشیدن برنامه ها، انضباط اداری، توجه به منابع انسانی با نگاه بهره وری در دو وجه انگیزه و توانمندی، توجه به شاخصه های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اعتبارات توازن، تعامل با دستگاه ها و کاهش انزوای ارتباطات تاکید کرد

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha