فنونی‌زاده: پرسپولیس سعی کند هر ۳ بازی بعدی را ببرد

فنونی‌زاده: پرسپولیس سعی کند هر ۳ بازی بعدی را ببرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی فنونی زاده در خصوص شرایط لیگ برتر پس از نتایج هفته بیست و هفتم اظهار داشت: نتایج این هفته به شکلی بود که پرسپولیس الان روی کاغذ شانس اول قهرمانی است. یحیی در چند هفته اخیر تغییر سیستم داده و با یک هافبک دفاعی بازی می‌کند و به سروش رفیعی به عنوان هافبک خلاق بازی می‌دهد و این باعث شده نتایج و بازی تیم متحول شود و تغییرات خوبی بود و از همین تغییر در دربی به نتیجه رسیدیم. به نظرم برتری در دربی و تساوی سپاهان و ملوان تاثیر زیادی در سرنوشت جدول داشت ولی هنوز چیزی تمام نشده است.

درخشان: گل‌گهر مقابل پرسپولیس به دنبال سهمیه آسیا است

وی افزود: هنوز سه بازی دیگر باقی مانده و شرایط می‌تواند بازهم تغییر کند. پرسپولیس دو بازی در تهران دارد که باید آنها را پیروز شود و سعی کند کار به هفته آخر نکشد چرا که بازی مقابل نساجی در قائمشهر خیلی سخت است. پرسپولیس سعی کند هر سه بازی بعدی را ببرد و حواسش به نتایج استقلال و سپاهان نباشد چرا که اگر خدای نکرده امتیازها مساوی شود با توجه به قانون بازی رو در رو سپاهان قهرمان خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تساوی سپاهان و ملوان هم گفت: اگر مازیار زارع قصد داشت مثل بازی با استقلال و پرسپولیس جلوی سپاهان باز بازی کند ۴-۵ گل می‌خورد ولی استراتژی خوبی به کار گرفت و توانست از سپاهان امتیاز بگیرد و این خیلی برای پرسپولیس اتفاق خوبی بود و صدرجدول را بعد از مدت‌ها به دست گرفت و امیدوارم دیگر از دست ندهد.

فنونی زاده در پایان با اشاره به حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال و صحبت‌هایش که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شد هم توضیح داد: وحید قلیچ ۱۲ سال برای پرسپولیس بازی کرده و تعصبش به پرسپولیس را نمی‌توان زیر سوال بود. رفتار او قابل توجیه نیست ولی خب از جهاتی به او حق می‌دهم. او دو بار به باشگاه پرسپولیس رفت و با او رفتار خوبی نشد و او را به باشگاه راه ندادند و از سر ناراحتی و لجبازی این کار را کرد. من بازهم می‌گویم رفتارش اشتباه بود ولی خب حق می‌دهم بابت رفتاری که با او صورت گرفت ناراحت باشد و واکنش نشان بدهد.

وی در پایان گفت: از آقای درویش خواهش می‌کنم اگر قرار شد در قائمهشر جشن قهرمانی بگیریم با توجه به اینکه در استان مرحوم هادی نوروزی انجام می‌شود از او تقدیر شود و خانواده‌اش در ورزشگاه باشند و فرزند او بیاید جام را به کاپیتان عالیشاه بدهد که او هم اتفاقا مازندرانی است و بعد بازی هم جام را بالای مزار خود مرحوم هادی ببرند. این توصیه من به اقای درویش و پیروانی است که این موضوع را پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

مجوز حضور تماشاگران در دیدار نساجی - پرسپولیس صادر شد

بیژن طاهری: دوست داریم در حذفی از پرسپولیس انتقام بگیریم

این ستاره فصل آینده پرسپولیسی می‌شود!

0 نظر

ارسال نظر

capcha