تالار مرکزی ساری با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گشایش یافت

تالار مرکزی ساری با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گشایش یافت
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی ،تالار مرکزی ساری که کلنگ احداث آن سال 1386 به زمین زده شده بود امروز (جمعه 11 شهریور) با حضور «محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران و  «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گشایش یافت.

«حسین جوادی» در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: این تالار که عملیات احداث آن از سال 1386 آغاز شد که 130 میلیارد تومان در سال های قبل برای این طرح هزینه شد و اخیرا نیز 80 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بزرگ تخصیص یافت که با این مبلغ که از اعتبارات سفر ریاست جمهوری است این تالار تکمیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه زیر بنای این طرح بزرگ 12 هزار و 967 متر مربع است، تصریح کرد: تالار مرکزی ساری از نظر زیبایی، استاندارد و امکانات فیزیکی از بهترین مراکز فرهنگی و هنری کشور است.

وی گفت: این ابر مجتمع دارای سه سالن اختصاصی سالن آمفی تئاتر  با ظرفیت 601 صندلی، سالن موسیقی با ظرفیت  158 صندلی و سالن سینما با ظرفیت 187 صندلی، کارگاه های آموزشی، کارگاه های ساخت دکور، کلاس های آموزشی، دفاتر انجمن های مختلف فرهنگی شامل موسیقی و تئاتر، هنرهای تجسمی و همچنین مکان های رفاهی شامل کافی شاپ و نمازخانه، نگارخانه و کتابخانه و فضاهای اداری، خدماتی و تاسیساتی است.

 خاطر نشان می شود، «منصورعلی زارعی»  و «علی بابایی کارنامی»  نمایندگان مردم «ساری» و «میاندورود» در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha