دلیل ترافیک در پمپ‌ بنزین‌ های مازندران

دلیل ترافیک در پمپ‌ بنزین‌ های مازندران

شفقنا اقتصادی _ چند روزی است که جایگاه سوخت بنزین در شهرستان های رامسر و تنکابن یک به یک تعطیل شده و اندک پمپ بنزین های دایر نیز با ترافیک چشمگیر روبرو شدند. این در حالیست که جایگاه های سوخت گاز طبیعی همگی دایر هستند.

به گزارش شفقنا اقتصادی به نقل از همشهری آنلاین، تعطیلی اکثر پمپ بنزین ها در شهرستان های رامسر و تنکابن از روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه بود که از رامسر شروع شد و تا دیروز نیز این ماجرا ادامه پیدا کرده بود.

این موضوع باعث شد تا زمزمه و نگرانی بابت افزایش قیمت بنزین مجددا در بین مردم با دیدن صف‌های طولانی جایگاه های سوخت نقل محافل شود. در شهرستان های غربی مازندران اکثر جایگاه های سوخت بنزین تعطیل شده اند و این در حالیست که جایگاه های سوخت گاز طببیعی همگی دایر بودند.

مظاهر معافی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن این ماجرا را به کاهش موقت سهمیه سوخت شهرستان های غربی استان و اتمام ذخایر اکثر جایگاه ها نسبت داد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده از عصر جمعه تانکرهای نفت برای پر کردن ذخایر شهرستان حرکت کردند و پمپ ها به تدریج فعال خواهند شد، یقینا از شنبه شرایط بهتر می شود.

معافی با بیان اینکه کاهش موقت سهمیه شهرستان های غربی استان مازندران با پیک مسافری که در منطقه حضور داشت تداخل پیدا کرد سبب تشدید ماجرا شد تصریح کرد: علت کاهش سهمیه به اورهال یک پالایشگاه نسبت داده می شود که طی روزهای آتی به روال سابق بازخواهد گشت.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن یادآور شد: از رامسر تا چالوس تحت پوشش شرکت نفت غرب استان است و این اتفاق ابتدا در رامسر شروع شد و این بار کاهش ذخایر به تنکابن منتقل شد اما از روزهای آتی شرایط به حالت عادی بازخواهد گشت.

اخبار مرتبط

واریز سوخت سهمیه‌ای و حمایتی برای این افراد

تامین ۱۰هزار لیتر سوخت بنزین رایگان ویژه آمبولانس‌ها

0 نظر

ارسال نظر

capcha