آخرین وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان از زبان علی حسینی

آخرین وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان از زبان علی حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید علی‌ حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌‌برداری کشورمان در خصوص اردوی تیم ملی اظهار کرد: هوا در بابلسر خوب است و اردوی خوبی داریم. برای مسابقات بحرین و کلمبیا از بین بیست نفر دعوت شده به اردو تنها سه نفر باید انتخاب شوند. البته در وزن ۷۳ کیلوگرم هم می‌توانیم نماینده داشته باشیم. مسابقات آسیایی قرار نبود برگزار شود، اما این مسابقات بین مسابقات جهانی و همبستگی اسلامی قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: برای مسابقات آسیایی یک تیم جدید به اردو هم دعوت کردیم. در واقع دو تیم هم برای مسابقات جهانی و هم برای مسابقات آسیایی داریم. 

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد مبنای انتخاب این بیست نفر گفت: در حال حاضر در ایران در مجموع ۲۴ نفر وزنه‌بردار داریم. چهار نفری که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند به دلیل دسته وزنی است که در آن قرار دارند و نتوانستند عملکرد لازم را داشته باشند. 

وی افزود: امیر حقوقی آمادگی لازم را نداشت. در دسته ۱۰۲ کیلوگرم تعداد نفرات زیادی بوده و آنها آماده‌تر بودند. 

علی‌ حسینی درباره آخرین خبر درباره کیانوش رستمی و سهراب مرادی اظهار کرد: مرادی عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته و از لحاظ روحی آمادگی دارد. باید فرصت داد تا برای وزنه‌برداری سنگین آماده شود. رستمی هم تمرین دارد و می‌خواهد افتخارآفرینی کند. 

وی گفت: در حال حاضر کسی برای تیم ملی تثبیت نشده است و همه در تلاش و تمرین هستند تا بهترین‌ها انتخاب شوند

اخبار مرتبط

هرکول مازندرانی، نایب قهرمان دسته فوق‌سنگین

کم‌سن‌ترین ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان؛ از تمرین در قرنطینه تا آرزوهای آلما برای قهرمانی

وزنه‌بردار قهرمان: حاضرم مدال طلایم را بفروشم تا گره زندگی مردم باز شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha