نشست فرماندار قائم شهر با اعضای هیئت مدیره تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان

نشست فرماندار قائم شهر با اعضای هیئت مدیره تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان

خبرگزاری آریا- روستاهای بخش مرکزی قائم‌شهر پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه توسعه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در اختیار دارند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درقائمشهر،به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر، جواد مولایی، نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه روستاهای بخش مرکزی قائم‌شهر پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه توسعه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در اختیار دارند، اذعان داشت: شرکت تعاونی دهیاران می تواند این ظرفیت ها را عملیاتی کند.  
فرماندار قائم‌شهر از بخشدار مرکزی شهرستان خواست تا ضمن حمایت از شرکت تعاونی دهیاران نسبت به آموزش و توانمندسازی، تدوین شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل های تخصصی حوزه کاری، شناسایی و تقدیر از نمونه های موفق و حمایت از طرح های اقتصادی و درآمدزا برای این تعاونی اقدام کند.           
مولایی همچنین بر رعایت قوانین و مقررات و شفافیت عملکرد شرکت تعاونی دهیاران و هزینه کرد منابع مالی آنها براساس بودجه مصوب و همچنین بهره گیری این شرکت ها از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری های نوین تاکید کرد و خواستار حضور موثر این شرکت در نمایشگاه های استانی و کشوری و بهره گیری از ظرفیت های چنین رویدادهایی شد.

اخبار مرتبط

اسکله‌های گردشگری دریایی مازندران اجرایی نشده است

ارائه ۲۵ فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری مازندران

فارس، مازندران و گیلان میزبان بیشترین گردشگر در تعطیلات عید سعید فطر/ اجرای آزمایشی طرح آتش سرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha