ارائه ۲۵ فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری مازندران

ارائه ۲۵ فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۲۵ فرصت سرمایه‌گذاری به تفکیک، ۸ فرصت سرمایه‌گذاری در شهرستان بابل، ۷ مورد در فریدونکنار و ۱۰ فرصت نیز در بابلسر در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران معرفی می‌شود.

صادق برزگر با بیان اینکه دو غرفه نمایشگاهی برای صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی و یک پنل مشترک با آب منطقه‌ای استان از جمله برنامه‌های این همایش خواهد بود، افزود: برگزاری این همایش‌های دوره‌ای به تفکیک شهرستان‌ها فرصتی مناسب برای معرفی فرصت‌ها و بررسی ظرفیت‌های استانی را فراهم کرد که امیدواریم با تعامل دستگاه‌های مربوطه استان در جذب سرمایه‌گذار نیز موفق باشیم.

او گفت: توسعه صنعت گردشگری، نیازمند مشارکت و همکاری بخش خصوصی است و بخش خصوصی نیز در مشارکت خو بدنبال رسیدن به سودآوری است و تا زمانی که این هدف در کشور تامین نشود رغبتی از سوی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری مشاهده نمی‌شود.

برزگر افزود: برطرف کردن موانعی که سد راه فعالیت بخش خصوصی است و نیز فراهم کردن مشوق‌ها برای ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذاران برای آوردن سرمایه‌هایشان به این حوزه، لازمه تحول و شکوفایی گردشگری در کشور است.

نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ۱۹ آبان ماه امسال در شهرستان ساری اجرا شد.

براساس زمانبندی برگزاری این همایش‌ها، دومین دوره ارایه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرق مازندران ۲۴ آذرماه در شهرستان گلوگاه برگزار شد.

همچنین سومین همایش سرمایه گذاری نیز یکم دی ماه در شهرستان تنکابن و چهارمین آن فردا پنجشنبه ۱۵ دی در مجتمع مخابرات شهرستان بابل به اجرا درمی‌آید.

اخبار مرتبط

اسکله‌های گردشگری دریایی مازندران اجرایی نشده است

نشست فرماندار قائم شهر با اعضای هیئت مدیره تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان

فارس، مازندران و گیلان میزبان بیشترین گردشگر در تعطیلات عید سعید فطر/ اجرای آزمایشی طرح آتش سرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha