مشخص شدن حریفان کشتی گیران مازندرانی در تونس

مشخص شدن حریفان کشتی گیران مازندرانی در تونس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم قرعه کشی رقابت‌های بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی جام ظهر صغیر عصر دیروز در شهر تونس کشور تونس برگزار شد.


تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در تورنمنت رنکینگ دار تونس که روز‌های ۲۵ و ۲۶ تیر برگزار می‌شود، در سه وزن و با ۵ کشتی گیر شرکت کرده است.


علیرضا سرلک و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی هر دو از مازندران در وزن ۷۹ کیلوگرم، اعضای تیم منتخب کشتی آزاد را در این تورنمنت رنکینگ دار تشکیل می‌دهند.


نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور ۶ کشتی گیر در ۲ گروه ۳ نفره برگزار می‌شود، احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک به همراه اودیت از هند به مصاف هم می‌روند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که با حضور ۳ کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، یونس امامی به مصاف سزار آلوان از برزیل و ساگار آلجان از هند می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور ۷ کشتی گیر در ۲ گروه ۳ و ۴ نفره برگزار می‌شود، محمد نخودی و و علی سوادکوهی در گروه A به مصاف همدیگر و گئورگیوس کوگیومتسیدیس از یونان و چندر مارستیلر از آمریکا می‌روند.

بر اساس برنامه این رقابت ها، نمایندگان کشورمان از ظهر یکشنبه به وقت ایران به مصاف هم و حریفان خود می‌روند.

تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که جهت حضور در تورنمنت رنکینگ دار تونس راهی این کشور شده است، عصر دیروز اولین تمرین را در شهر تونس محل برگزاری مسابقات انجام داد.


این رقابت‌ها برای کشورمان در اوزانی که شرکت کرده است حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی را دارد.

 

اخبار مرتبط

شانس زیاد غول مازندرانی برای تصاحب مدال طلا!

راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

حضور ۶ مازندرانی در مسابقات کشتی فرنگی آسیا

0 نظر

ارسال نظر

capcha