کم نور شدن شبکه شاد با حضوری شدن کلاسها

کم نور شدن شبکه شاد با حضوری شدن کلاسها

 قربانعلی سهرابی به برگزار نشدن کلاس آنلاین در شبکه شاد اشاره کرد و گفت: به دلیل بازگشایی حضوری مدارس کلاس‌های آنلاین از شبکه شاد حذف شد اما فایل‌های آموزشی در شبکه شاد موجود است و  دانش‌آموزانی که به هر دلیلی در مدرسه  حضور ندارند می توانند از مطالب شبکه شاد استفاده کنند تا عقب‌ماندگی آنان جبران شود.

او با تاکید بر استمرار آموزش حضوری همه دانش‌آموزان تا امتحانات خاطر نشان کرد: طبق شیوه‌نامه‌های جدید مساله نخست در رعایت پروتکل‌ها استفاده از ماسک و تعبیه تهویه مناسب در کلاس‌های درس است و دیگر فاصله گذاری انجام گروه‌بندی دانش‌آموزان با زمان‌بندی کمتر ملاک رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در مدارس نیست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران ضمن ابراز نگرانی از شرایط کرونایی، افزود: باتوجه به اینکه از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ بعد از ۲۵ ماه آموزش حضوری آغاز شد رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار حائز اهمیت است.

بگفته سهرابی، براساس گزارش‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران حدود ۱۰۷نفر مشکوک به کرونا اعلام شدند که البته این آمار براساس رده سنی است و ممکن است تعدادی از این ۱۰۷ نفر دانش‌آموز نباشند.

او در خصوص نگرانی خانواده‌ها در زمینه نحوه رعایت مسائل بهداشتی و فردی دانش‌آموزان در مدارس بیان کرد: با همکاری معلمان و مربیان بحث غربالگری دانش‌آموزان دارای علائم کرونا یا سرماخوردگی را در دستور کار داریم و از خانواده‌ها تقاضا بحث غربالگری را جدی گرفته و به ما کمک کنند تا دانش‌آموزان دارای علائم در کلاس‌های درس حضور نیابند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران میزان واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال را پایین دانست و گفت: موضوع واکسیناسیون بسیار مهم است و آمار پایین واکسیناسیون رده سنی ۵ تا ۱۲ سال نگران کننده می‌باشد که برای عبور از این شرایط نیاز به همکاری و توجه بیشتر به مساله واکسیناسیون توسط آحاد جامعه داریم.

اخبار مرتبط

دانش‌آموزان دختر بابلی ناشاد از شاد/ اینجا گاهی از آلونک_نایلونی سیگنال می‌بارد!

مراجعه دانش آموزان به مدارس درصورت دسترسی نداشتن به سامانه شاد

0 نظر

ارسال نظر

capcha