پیگیری تخصیص اعتبار ملی برای طرح هدایت آبهای سطحی رامسر

پیگیری تخصیص اعتبار ملی برای طرح هدایت آبهای سطحی رامسر

علی امینی شاد در جمع مدیران شهرداری رامسر اظهار کرد: جهت اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا با تخصیص اعتبارات فاز به فاز آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم رامسر را به سمت شهری ایمن، شاد، یادگیرنده و زیست پذیر و تاب‌آور برای تمام فصول پیش ببریم، تصریح کرد: با حضور در استانداری مازندران و مشورت و حمایت استاندار جهت دیدار با مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزارت کشور در راستای جذب اعتبارات برای اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی جلساتی در تهران برگزار شد.

شهردار رامسر گفت: رامسر یکی از پر باران ترین شهرهای کشور است که در باران‌های سیل‌آسا با آب‌گرفتگی در برخی نقاط مواجه هستیم که سبب خسارات به اموال عمومی و شهر و مسدود شدن جاده‌ها می‌شود.

امینی شاد اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همراهی نماینده و فرماندار شهرستان، پیگیر توسعه همه جانبه شهر بوده تا سبب رفاه حال شهروندان شود و در این راه نیازمند نگاه ویژه مسئولین ملی و استانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهر رامسر با داشتن موقعیت گردشگری نیازمند تقویت زیرساخت‌ها و توسعه‌پذیری در حوزه‌های عمرانی و گردشگری جهت خدمات‌دهی بهتر به گردشگران و شهروندان است.

امینی شاد گفت: طرح هدایت آب‌های سطحی نیازمند ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای آن است که شهرداری رامسر به تنهایی قادر به اجرای آن نبوده و نیازمند حمایت مسئولین ملی و استانی جهت تحقق این امر است. همچنین احیای باغ ۳۳ هکتاری و توسعه رینگ شهری نیز در دستور کار شهردار رامسر قرار دارد که به زودی شاهد اقدامات عملیاتی در این حوزه خواهیم بود.

اخبار مرتبط

پایان فرصت ارائه تسهیلات خانه دار شدن

پرونده کوه خواری در قلعه مارکوی رامسر به کجا رسید؟

محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر

0 نظر

ارسال نظر

capcha