دسترسی۴۹۵۰ خانوار نکایی به خدمات دفتر آی سی تی روستایی

دسترسی۴۹۵۰ خانوار نکایی به خدمات دفتر آی سی تی روستایی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از افتتاح دفتر آی سی تی روستایی در روستای تازه آباد کلا بخش مرکزی شهرستان نکاء خبر داد و گفت: با افتتاح این دفتر، دسترسی اهالی هفت روستا دنگسرک، زاغمرز، نوذرآباد، برگه، زینوند، خورشید با جمعیتی بالغ ۴۹۵۰ خانوار به خدمات دستگاه‌های اجرایی تسهیل شده و موجبات رضایتمندی مردم و کاهش مراجعات آنان به شهر فراهم خواهد شد.

او گفت:صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و آی سی تی روستایی با هدف ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی خدمات دهنده استان به دفاتر پیشخوان در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، ارتقاء سلامت اداری، کاهش مراجعات مردم شهر‌ها و دستگاه‌های خدمات دهنده و جلب رضایت شهروندان می‌باشد.

فلاح گفت: افتتاح دفاتر آی سی تی روستایی با هدف ارائه خدمت به مردم انجام می‌پذیرد و ارائه این خدمات زمینه ساز اعتماد مردم به خدمات غیرحضوری دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های غیردولتی است.

او به تقویت نقش این دفاتر برای توسعه این مناطق با اثرگذاری بر رونق کسب و کار‌های جدید، کمک به افزایش تولید و فروش محصولات و اشتغال پایدار مردم منطقه اشاره کرد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha