جانشین ‌سپاه استان مازندران: بسیجیان برای تامین امنیت مردم آماده جانفشانی هستند

جانشین ‌سپاه استان مازندران: بسیجیان برای تامین امنیت مردم آماده جانفشانی هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار احمد برسلانی صبح امروز در رزمایش و تمرین تخصصی گردان‌های رزمی و مردم‌پایه بسیج سپاه کربلا در لشکر‌ عملیاتی 25 کربلا مازندران ‌با بیان اینکه رزمایش گردان‌های امنیتی گردان امام علی (ع‌) بسیجی‌محور است، اظهار داشت: تمرینات تخصصی گردان‌ها در راستای ارتقای آمادگی برای تامین امنیت پایدار برگزار می‌شود تا سطح آمادگی آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: تمرینات تخصصی تخصصی گردان‌های رزمی و مردم‌پایه بسیج با حضور کمیته‌های فنی مهندسی و  امنیتی در بهترین سطح اجرا می‌شود و تداوم خواهد داشت.

سردار برسلانی با بیان اینکه بسیجیان در عرصه تامین امنیت با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی هستند، ادامه داد: امروز همه بسیجیان تکلیف روشنگری در جامعه دارند تا در جنگ شناختی دشمن که هدفی جز ناامید کردن مردم و القای یاس  ندارد، حضوری فعال داشته و در راستای امیدافزایی در بین مردم  تلاش کنند.

وی با اشاره به استقرار دولت سیزدهم که یک دولت مردمی است، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و آگاه ایران عزیز همیشه در صحنه حاضرند و اجازه  پیروزی دشمنان که هدفی جز غارت  و استعمار ندارند، نمی‌دهند.

سردار برسلانی با تاکید بر اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم، گفت: برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان خود، ایستاده‌ایم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha