۷۰۲ طرح پاکسازی مناطق آلوده در مازندران اجرا شد

۷۰۲ طرح پاکسازی مناطق آلوده در مازندران اجرا شد

حمد مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سه دستگاه در راستای مقابله وپیشگیری مواد مخدر در استان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر طی سال جاری چهار تن و ۱۴۵ کیلوگرم انواع مخدر و سایر دستگاه‌های مرتبط نیز هزار و ۱۸۰ کیلوگرم انواع مخدر استان کشف شدند.

 

وی به اجرای ۷۰۲ طرح برای پاکسازی مناطق آلوده در استان خبر داد و گفت: در این مدت بیش از هشت هزار و ۲۵۹ نفر درباره جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و ۵۸۰ طرح مبارزه با خرده فروشان نیز در استان اجرا شده است.

 

مظفری با اظهار اینکه آمارو ارقام نشان از افزایش گرایش به مصرف مواد مخدر صنعتی است، گفت: برآورد آماری که سال قبل داشتیم نشان می‌دهد که گرایش به سمت مواد مخدر صنعتی وجود دارد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران توهم و روانگردانی مواد مخدر در بروز تصادفات نیز تأثیرگذار دانست و گفت: تبیین مضرات مواد مخدر صنعتی برای پیشگیری از گرایش به سمت اعتیاد امری مهم است.

 

وی آموزش مهارت نه گفتن را از جمله برنامه‌ها در حوزه دانش آموزی بیان کرد و گفت: دانش آموزان باید با مهارت‌های زندگی از جمله نه گفتن آشنا شوند تا پرونده مواد مخدر بسته شود.

 

 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha