تجلیل از مدال آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن

تجلیل از مدال آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن

در این آیین ، حسن یزدانی، محمدهادی ساروی، امیرحسین زارع مدال آوران المپیکی و مرتضی مهرزاد، رمضان بیابانی، مجید لشگری، محمدرضا خیرالله زاده و رمضان صالحی مدال آواران پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن باحضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران  و کیوان مرادیان نماینده مجلس، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن شماره یک  استانداری تجلیل شدند.

همچنین در این آیین مربیان سازنده و تعدادی از هیات های ورزشی شهرستان ها نیز تجلیل شدند.

*ضرورت حل سریع مشکلات ورزشکاران

 احمد حسین زادگان استاندار مازندران  در این آیین اظهارکرد: نگاه مسئولان به ورزشکاران مازندران حمایتی است و دستگاه های اجرایی خدمت به آحاد جامعه به ویژه قهرمانان استان را وظیفه خود بدانند.
وی تصریح کرد: اگر قرار است مشکلات ورزشکاران حل شود نباید شخص محوری حرکت کنیم،باید در چارچوب قانون برای حمایت از مدال آوران و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی و قهرمانان جهان و آسیا اقدام کرد.
این مسئول ادامه داد: در کنار حمایت از ورزشکاران مدال آور باید از خانواده های این عزیزان هم تجلیل شود چرا که این عزیزان با تربیت درست ، قهرمان و مدال آور به جامعه تحویل دادند.

استاندار مازندران اضافه کرد: مازندرانی ها در ذات ورزشکار هستند و مدال آوران ممتاز این دیار با تلاش و سخت کوشی در کنار حمایت های خانواده هایشان و مربیان سازنده و هیات های ورزشی پا در رده های جهانی و المپیک گذاشتند و موفق شدند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha