جدال مرگ و زندگی ۹۹ بیمارکرونایی در مازندران

جدال مرگ و زندگی ۹۹ بیمارکرونایی در مازندران

با شناسایی ۱۰۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۴۳۵ بیمار رسید.
همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۹۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و شمار بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بر اثر ابتلا به کرونا ویروس ۹۹ نفر شد.
شبانه روز گذشته همچنین ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.


شناسایی و بستری ۸۳ بیمار کرونایی جدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۸۱ نفر ترخیص شدند.
دکتر موسوی با بیان اینکه ۷۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند، مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند. را ۳۳۰ نفر اعلام کرد.
وی با اشاره به جان باختن ۴ نفر ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

اخبار مرتبط

تغییرات اساسی مدیریتی در مازندران انجام می شود

افراد به دو دُز واکسن بسنده نکنند

فروش نهاده‌های خام دامی در بازار دغدغه تولیدکنندگان مازندران است

0 نظر

ارسال نظر

capcha