روحیه فساد ستیز و عدالت محور دولت سیزدهم، زمینه ساز خدمت صادقانه به مردم

روحیه فساد ستیز و عدالت محور دولت سیزدهم، زمینه ساز خدمت صادقانه به مردم

مازندران - حجت الاسلام تقی زاده گفت: روحیه فساد ستیز و عدالت محور دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بسیار ارزشمند و زمینه ساز خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از اقدامات جهادی و انقلابی رییس جمهور در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم تقدیر کرد.

وی، حضور رییس جمهور در میان مردم و بی واسطه صحبت کردن با آنها را اقدامی ارزشمند و اعتماد ساز دانست و افزود: همه مسؤولان در رده های مختلف باید دارای چنین روحیه خدمت گزاری باشند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مردمی بودن و ساده زیستی یکی از مهم ترین شاخصه های دولت در تراز انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: همه مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی باید با تعامل و ارتباط نزدیک با مردم در جریان مطالبات به حق آنها قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مهم ترین اولویت دولت کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در کنار تسریع در واکسیناسیون عمومی برای مقابله با ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: به طور حتم رفع این مشکلات موجود با تعامل دولت و مردم امکان پذیر خواهد بود.

اخبار مرتبط

رسیدگی سریع به پرونده دارای شاکیان زیاد و واحدهای تولیدی

ما جوانان دیگر فریب بعضی از حرف های پوچ و بی ارزش را نمیخوریم/در این انتخابات دو پیروزی در پیش داریم

سخنگوی ستاد مرکزی رئیسی در خراسان شمالی: فساد مسئولین، مردم را نا امید کرده است

0 نظر

ارسال نظر

capcha