از افتتاح بوستان شقایق ملایر در سال‌جاری تا اجرای پروژه تجاری و فرهنگی جویبار

از افتتاح بوستان شقایق ملایر در سال‌جاری تا اجرای پروژه تجاری و فرهنگی جویبار

حسین بابایی در حاشیه تور رسانه‌ای شهرداری و اعضای شورای شهر ملایر از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام شهرداری نام برد و گفت: بنده معتقدم اگر کسی شعار مردمی داد، باید در عمل نشان دهد. مردم از شعار خسته شدند. کسی که برای رضای خدا کار می‌کند، نیازی به نمایش دادن آن نیست.

وی ادامه داد: امروز به‌دلیل بسیاری از مشکلات از جمله بیماری کرونا، تحریم‌های اقتصادی، سو مدیریت برخی مدیران و استفاده ابزاری از ارزش‌ها، مردم در سطح بالایی از نارضایتی قرار گرفتند و در صورتی‌که وضعیت اقتصادی مردم بهبود پیدا نکند، نمی‌توانند دین و ایمان خود را هم حفظ کنند.

سرپرست شهرداری ملایر با تأکید بر اینکه نهایت بهره‌مندی از دو برند جهانی شهر ملایر سبب رونق وضعیت اقتصادی شهر خواهد شد، خاطرنشان کرد: سال به سال مدیریت شهری پیچیده‌تر می‌شود، این مدیریت باید به‌روز شود. با سیستم مدیریتی ۱۰ سال قبل نمی‌توان ملایر را مدیریت کرد.

بابایی در بازدید از پروژه ایجاد سرپوش برای کانال پشت ناسیونال ملایر با بیان اینکه ۴۰۰ متر از ۱۲۰۰ متر طول این کانال پوشیده شده است، اظهار کرد: ۲۳۰ متر از طول این کانال در حال اجراست و در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال این بخش نیز تکمیل می‌شود.

اخبار مرتبط

بوستان‌های شهری و بین‌شهری مازندران تعطیل شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha