از آسیب دیدگان سیل کجور با اعتباری به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام حمایت شد

از آسیب دیدگان سیل کجور با اعتباری به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام حمایت شد

بنیاد احسان از ابتدای حادثه‌ی سیل شهرستان کجور استان مازندران در این منطقه حضور پیدا کرده و همچون گذشته اقدامات حمایتی و امدادی را برای مردم آسیب دیده این منطقه انجام داده است، این اقدامات حمایتی با اعتباری در حدود ۲.۵ میلیارد ریال بوده است.

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر گفت: پس از دستور ریاست ستاد اجرایی برای یاری مردم حادثه دیده، بنیاد احسان تلاش کرد با کمک گروه‌های جهادی و مردمی همکار با اقدامات امدادی و حمایتی از درد و مشکلات این مردم شهرستان کجور بکاهد.

سلیمانی افزود: در این حادثه و به دلیل لزوم دسترسی مردم به ضروریات زندگی اقدام به ارسال ۵۰۰ بسته‌ی بهداشتی مقابله با کرونا شامل ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده و ۱۵۰ بسته‌ی معیشتی ۷۲ ساعته نموده ایم.

سلیمانی در خصوص اقلام حمایتی ارسال شده به این استان گفت: سیل در این مناطق به وسایل منزل ساکنین آسیب زده است و بنیاد احسان نیز بر اساس بررسی و ارزیابی از میزان آسیب لوازم مورد نیاز منزل را شامل یخچال، فرش، اجاق گاز رو میزی و تلویزیون به منطقه ارسال کرده است که در اختیار مردم شهرستان کجور قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

۳۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد بابل شد

صادقی: با حمایت و همدلی نساجی را به جایگاه خوبی خواهیم رساند/ برای ادامه راه کاملا امیدوار هستیم

صدور پروانه اکتشاف در کجور با مجوز شورای عالی محیط زیست/از منابع طبیعی استعلام نشده است

0 نظر

ارسال نظر

capcha