ادامه روند بارندگی های موقت در چند استان

ادامه روند بارندگی های موقت در چند استان

امروز در برخی نقاط استان‌های مازندران، ارتفاعات در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و شرق تهران و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، استان هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر و گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا در شمال آذربایجان غربی، برخی مناطق مازندران، ارتفاعات سمنان و شرق تهران، برخی نقاط کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

تداوم این شرایط جوی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران گزارش می‌شود و این شرایط همچنین در استان‌های هرمزگان، مرکز و جنوب کرمان و جنوب فارس نیز ادامه دارد.

چهارشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود همچنین امروز و فردا در جنوب استان سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل با افزایش سرعت باد در برخی نقاط احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۴ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

0 نظر

ارسال نظر

capcha