جدال ۳ مربی برای جذب مهاجم ۳۶ ساله پدیده و مقصد نامعلوم قاسمی‌نژاد!

جدال ۳ مربی برای جذب مهاجم ۳۶ ساله پدیده و مقصد نامعلوم قاسمی‌نژاد!

مهاجم مازندرانی تیم فوتبال پدیده نیم‌ فصل دوم لیگ بیستم مورد توجه ویژه کادر فنی استقلال قرار گرفت، اما به دلیل عدم توافق مالی میان باشگاه استقلال و پدیده موفق به حضور در جمع آبی‌ها نشد، اما حالا برای دومین‌ بار مورد توجه ویژه مجیدی و همکارانش قرار گرفته‌ است.

با این حال گفته می‌شود به‌ جز استقلالی‌ها باشگاه پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان نیز تمایل به جذب این بازیکن دارند؛ از این‌ رو باید دید حالا که قاسمی‌نژاد می‌تواند به‌ صورت یک طرفه از باشگاه پدیده جدا شود، کدامیک از پیشنهاد‌های پیش روی خود را انتخاب خواهد کرد تا در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر برای آن تیم به میدان برود.

گفته می‌شود فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن قاسمی‌نژاد دارد، چندی قبل به‌ صورت خصوصی با وی مستقیماً مذاکره و نظر او را برای حضور در جمع آبی‌های پایتخت جلب کرده‌ است.

اما همزمان با انتشار این خبر برخی مدعی شدند به همان میزان که مجیدی علاقه‌مند به حضور این بازیکن در ترکیب فوتبال استقلال است کادر فنی گل‌گهر سیرجان نیز اصرار به جذب این بازیکن برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر دارد. از این‌ رو ممکن است باشگاه گل‌گهر با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده گزینه مورد علاقه سرمربی استقلال را به سمت خود بیاورند تا قرارداد نهایی را با این بازیکن به امضا رساند.

برخی دیگر نیز معتقدند ممکن است این بازیکن مقصد بعدی خود را به سمت پرسپولیس تغییر دهند تا یک‌بار دیگر زیر نظر گل‌محمدی فعالیت کنند.

با این‌ حال نزدیکان امین قاسمی‌نژاد مدعی هستند این بازیکن هنوز تصمیم نهایی خود را در خصوص انتخاب تیم فصل آینده‌اش نگرفته‌ است و ترجیح می‌دهند در فضایی آرام و به‌ دور از حاشیه بهترین پیشنهاد خود را انتخاب کند! 

اخبار مرتبط

رمزگشایی از شادی خاص مهاجم پرسپولیس/ گلم آفساید نبود اما حسی می‌گفت دوباره گل می‌زنم

حاجی صفی مقابل پرسپولیس محروم است

واکنش فدراسیون فوتبال به خبر محرومیت حاج صفی مقابل پرسپولیس

0 نظر

ارسال نظر

capcha