درخشش فرهنگیان مازندرانی در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

درخشش فرهنگیان مازندرانی در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

محمد شعبانی اظهار داشت: دو نفر از مشاوران مازندران که تدریس درس تفکر و سبک زندگی را برعهده داشته اند، در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که به میزبانی استان یزد برگزار شد، حائز رتبه های برتر شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای راهکارهای 7 -11 سند تحول بنیادین، هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی 1400-1399 در جهت مستندسازی و ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس، خلاقیت و نوآوری در فرآیند یاددهی و یادگیری ، اصلاح و تغییر نگرش رایج سنتی در شیوه های تدریس در سطح مدارس استان  اجرا شد که تعداد 12 اثر منتخب استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: پس از داوری آثار در دبیرخانه کشوری، خانم ها «زهرا رودباری» و «شیوا کرامتی رستمی» از نیروهای مشاور شاغل در مدارس نکا و بهشهر رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

وی با تبریک به منتخبان و قدردانی از شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی جشنواره در سطوح مختلف با اشاره به پتانسیل بالای فرهنگیان استان در حوزه‌های مختلف گفت: فرهنگیان فرهیخته استان مازندران در تمامی حوزه‌ها در جشنواره‌های متعدد افتخارآفرین بوده‌اند و امید می‌رود تا در آینده بیش از پیش بدرخشند.

اخبار مرتبط

۴۲۰۰ معلم حق التدریس و پیش دبستانی به‌زودی جذب می‌شوند

استخدام 4200 معلم حق التدریس در مازندران

۸۴۴ میلیارد ریال وام خرید کالا به فرهنگیان مازندران اختصاص یافت

0 نظر

ارسال نظر

capcha