مشکلات کشتارگاه نیمه‌صنعتی نور زیر ذره‌بین دستگاه قضایی مازندران

مشکلات کشتارگاه نیمه‌صنعتی نور زیر ذره‌بین دستگاه قضایی مازندران

قنبر قنبری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور طی بازدید از کشتارگاه نیمه‌صنعتی نور در پی حواشی ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص مناقصه کشتارگاه نیمه‌صنعتی نور و مشکلات بهداشتی آن، اظهار کرد: مشکلات فعلی این کشتارگاه مربوط به فضای محیطی آن اعم از عرصه و اعیان است.

وی افزود: اغلب مشکلات ساختاری در فضای فیزیکی این واحد تولیدی مربوط به سنوات گذشته بوده و باید با همکاری مستقیم شهرداری مرتفع شود که عموما برون‌رفت از این معضل از حیطه اختیارات پیمانکار خارج است.    

قنبری ضمن تاکید بر اینکه مشکلات این کشتارگاه نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون دارد،  خاطرنشان کرد: هماهنگی بین سازمانی به‌ویژه مشارکت شهرداری نور و اداره دامپزشکی در رفع این معضل لازم و ضروری بوده و دستگاه قضایی شهرستان تلاش خواهد کرد، ضمن ایجاد انسجام با ارائه  راهکارهای قانونی بهبود شرایط فعلی را رقم زده و مقدمات تأمین سلامت شهروندان را فراهم کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور، اضافه کرد: در حال حاضر موردی که بخواهد سلامت شهروندان و عموم مشتریان را تهدید کند وجود ندارد تا گوشت به‌صورت استاندارد و با رعایت کامل نکات ‌بهداشتی آماده و عرضه شود. 

این مسؤول درباره برگزاری مناقصه کشتارگاه نیمه‌صنعتی نور تصریح کرد: جلسه‌ای در شهرداری با حضور فرماندار شهرستان تشکیل و پس از بررسی مشخص شد موارد قانونی و شکل آئین‌نامه معاملاتی شهرداری در روند مناقصه رعایت شده و براساس قانون رد یا ابطال آن با دادستان نیست بلکه کمیسیون مزایده به موجب قانون اختیار دارد این مناقصه را تأیید یا ابطال کند و مدعی‌العموم در مواردی که تخلفی در جهت تضییع حقوق بیت‌المال صورت بگیرد ورود و اقدامات لازم قانونی را انجام خواهد داد.

وی ضمن هشدار به حاشیه‌سازان خبری در فضای مجازی تأکید کرد: لازم است مردم عزیز اخبار صحیح را از مبادی رسمی دنبال کرره و با رد شایعات صورت گرفته اقدامات سوء اشخاص فرصت‌طلب را خنثی کنند.

اخبار مرتبط

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

اجرای پویش "همکلاسی مهربان" در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha