امشب، بازی سرنوشت ساز خانگی برای نساجی

امشب، بازی سرنوشت ساز خانگی برای نساجی

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امشب دوشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از دیدار‌های امشب، تیم نساجی مازندران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پذیرای تیم پدیده مشهد است.


با توجه به باخت سایپا و ماشین سازی رقبای نساجی در انتهای جدول در این هفته، تیم نساجی می‌تواند با پیروزی مقابل پدیده در بازی امشب فاصله خودش را با تیم‌های انتهای جدولی بیشتر کند و امیدوار به سه بازی باقیمانده فصل برای بقا باشد.


شاگردان ساکت الهامی که هفته گذشته مقابل صنعت نفت در آبادان به یک امتیاز شیرین دست یافته بودند خوب می‌دانند که سه امتیاز بازی با پدیده برای آن‌ها حیاتی است و در پایان فصل همین سه امتیاز می‌تواند بقای آن‌ها را در لیگ برتر مسجل کند.


بازیکنان نساجی در بازی‌های گذشته به جز بازی با پیکان، نشان دادند که خوب می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند و پیروزی در چنگ آن‌ها قرار دارد.


در آن سوی میدان شاگردان مهدی رحمتی در تیم پدیده برای کسب امتیاز راهی شمال شده اند، اما آن‌ها هم خوب می‌دانند که امتیازگیری از نساجی در شهر پرشور‌ها برای هر تیمی سخت است.


تیم پدیده امشب در شرایطی به مصاف نساجی می‌رود که علی نعمتی بعد از ۲ بازی غیبت می‌تواند تیمش را در مسابقه فردا همراهی کند. میلاد فراهانی که به دلیل مصدومیت در دیدار گذشته به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نکرده بود این تیم را در سفر به قائم شهر همراهی کرده و در صورت صلاحدید کادر فنی تیمش می‌تواند پدیده را همراهی کند.
ضمن اینکه امین قاسمی نژاد مهاجم بابلی تیم پدیده با ۱۱ گل زده در رده دوم برترین گلزنان لیگ بیستم قرار دارد و یکی از نقاط قوت نماینده مشهد محسوب می‌شود.


در حال حاضر تیم نساجی با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و تیم پدید با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جای دارد.

 

اخبار مرتبط

قهرمان مازندران، در جام قهرمانان بازی های ویدیویی مشخص شد

تیم نساجی مازندران در سرعین اردو زد

منصوری به نساجی پیوست

0 نظر

ارسال نظر

capcha