برگزاری دوره تربیت مربی در مهد قرآن بهشهر

 برگزاری دوره تربیت مربی در مهد قرآن بهشهر

بنابر گفته محمدحسن برفامی، مدیر مهد قرآن شهرستان بهشهر «این دوره در قالب ۱۰ ساعت آموزشی و چهار ساعت آزمون عملی و ارزشیابی و نتیجه‌گیری با تدریس سیدمهدی سیف، مدرس قرآن و عضو هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن و با ارزشیابی محسن خیری و جانشین معاونت آموزش دفتر مرکزی از امروز، ۱۶ تیرماه آغاز و تا جمعه، ۱۸ تیرماه ادامه خواهد داشت».

این دوره با حضور ۳۰ نفر از بانوان و ۱۰ نفر از آقایان حافظ کل با سرفصل‌هایی چون آسیب‌شناسی آموزش‌های موجود، کلیات آموزش قرآن و روش‌های ارزشیابی آموزش‌ها، آموزش قرائت، ضرورت و اهمیت حفظ قرآن و جایگاه آن در زندگی فردی و اجتماعی، حفظ و مفاهیم و ارتباط آن با قرآن، استفاده از مصادیق قرآن در زندگی همراه است. همچنین در عصر جمعه، ۱۸ تیرماه، آزمون عملی تدریس برگزار خواهد شد و سپس به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، از سوی دفتر مرکزی مهد قرآن گواهینامه اعطا می‌شود.

در خبر دیگری از مهد قرآن بهشهر آمده است، این مؤسسه در ایام تابستان نیز دوره‌های آموزشی خود را در بستر شش کانال آموزشی در پیام‌رسان‌های تلگرام و واتساپ ادامه داده است. این کانال‌ها شامل مقطع پیش‌دبستانی و شکوفه‌ها، مقطع متوسطه اول و دوم، کانالی مربوط به متمرکزین(بزرگسال)، کانالی با عنوان ترنم وحی(ویژه حافظان کل)، کانالی مربوط به مفاهیم ویژه بانوان و کانالی مربوط به قرآن‌آموزان آقا و به صورت عمومی و تخصصی است.

بنابر گفته محمدحسن برفامی، مدیر مهد قرآن شهرستان بهشهر «در حال حاضر دوره‌های حضوری نیز در مؤسسه در سطوح مختلف و ویژه گروه مختلف سنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. همچنین در کنار آن نیز فعالیت‌های غیر حضوری مؤسسه نیز برقرار است. در صورت تعطیلی مجدد مراکز آموزشی، فعالیت‌ها صرفا در بستر فضای مجازی خواهد بود.»

یادآور می‌شود، مؤسسه مهد قرآن در بهشهر، خیابان امام، روبروی پاساژ لاله، کوچه ساوجی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرقت لامپ‌های معابر عمومی در بهشهر

توزیع گوشت قرمز میان نیازمندان شهرستان بهشهر

دستگیری ۶۰ سارق در طرح محله محور بهشهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha