مدیرکل اوقاف مازندران در سمت خود ابقا شد

مدیرکل اوقاف مازندران در سمت خود ابقا شد

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به مدت ۲ سال در سمت خود ابقا شد.

طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به مدت ۲ سال در سمت خود ابقا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران،در بخشی از این حکم آمده است؛ حفظ، نگهداری و احیاء موقوفات در جهت اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و همچنین افزایش بهره‌وری و سوق دادن سرمایه‌های وقفی به سوی تولید در عرصه‌های مختلف اقتصادی خصوصا در زمینه کشاورزی و ایجاد اشتغال از وظایف ذاتی و اصلی آن اداره‌کل در دوره جدید می‌باشد.
تلاش در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و کمک به نیازمندان آن منطقه و خدمت به محرومین استان از اولویتهایی است که بیش از پیش باید مد نظر باشد.
گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حیدری‌جناسمی در ۲۳ تیرماه ۱۳۹۶ به‌عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران منصوب شده و برای دومین مرتبه در سمت خود ابقا شده است

اخبار مرتبط

امامزاده‌ای که با خیانت رضاخان تخریب و تبدیل به بیمارستان شد

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

آغاز توزیع ۱۴ هزار تبرک حسینی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha