همه ما به شهدا بدهکار هستیم

همه ما به شهدا بدهکار هستیم

حضرت آیت اله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، رضایی فرماندار ساری و حجت الاسلام دکتر یوسف پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در شهر آلاشت شهرستان سوادکوه ( سریم ) با همسر معطم شهید گرانقدر عبدالوهاب قاسمی ( از شهدای گرانقدر هفتم تیر ساری ) دیدار کرد.     
نماینده ولی فقیه در مازندران شهید قاسمی را انسانی وارسته دانست و گفت: نقش مبارزاتی این شهید والامقام در دوران قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم ستم شاهی بی نطیر بوده است.  
آیت اله محمدی لائینی به ارواح پاک تمامی شهدا بویژه شهید دکتر بهشتی و شهیدان عزیز هفتم تیر درود فرستاد و اظهار داشت: ما به این شهدا بدهکار هستیم و این عزیزان برای نظام و انقلاب زحمات زیادی کشیدند.     
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز طی گفتگویی اظهار داشت: این دیدار به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر فاجعه هفتم تیر صورت گرفته است.    
حجت الاسلام دکتر یوسف پور از همراهی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار از ایثارگران و پیگیری مشکلات این قشر معزز قدردانی کرد و گفت: تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران باید جزو وظائف ما باشد و این کمترین کاری است که ما برای ایثارگران انجام می دهیم.          
گفتنی است در این دیدار همسر صبور حجت الاسلام شهید قاسمی خاطراتی از این شهید عزیز را بازگو کرد.       
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از این دیدار به اتفاق معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد در بابل با خانم دکتر علامه زاده ( فرزند شهید گرانقدر حمید علامه زاده که رئیس مرکز خدمات جامعه سلامت این شهرستان می باشد) دیدار و با ایشان گفتگو کرد.         
حجت الاسلام دکتر یوسف پور ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فرزندان معزز شهدا در عرصه های مختلف علمی، برای تمامی این عزیزان در همه سطوح شغلی آرزوی موفقیت کرد

اخبار مرتبط

می خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج کنیم/با شهدا عهد بستیم که سرباز ولایت باشیم

عکس نوشت، ویژه انتخابات 1400؛ انتخابات، به منزله ادامه خون شهدا است

غبار روبی مزار شهدای گمنام پردیس دانشگاه مازندران و تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) و شهدا

0 نظر

ارسال نظر

capcha