خدمت‌رسانی توسعه‌محور سهام عدالت با بهره‌برداری سامانه هوشمند‌سازی کشاورزی

خدمت‌رسانی توسعه‌محور سهام عدالت با بهره‌برداری سامانه هوشمند‌سازی کشاورزی

عسگر توکلی رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت و رئیس هیات مدیره اندیشکده در این‌باره اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی توسعه‌محور سهام عدالت به جامعه هدف کشاورزان ، سامانه هوشمند‌سازی صنعت کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: باتوجه به اینکه بالای ۹۰ درصد کشاورزان سهام‌دار سهام عدالت هستند و  ازطرف دیگر توسعه هر کشور بر محور سند کشاورزی و همچنین باتوجه به  تاکیدات مقام معظم رهبری با همکاری پژوهشگران و محققان، این مهم محقق شد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت  به رونمایی از ابر سامانه هوشمندسازی کشاورزی ایران اشاره کرد و افزود: این مهم توسط تیم اندیشکده مهندسی محتوای مدیای ایرانیان با همکاری و مشارکت مرکز پایش و مدیریت هوشمند سازی کشاورزی ایران طراحی و به وزارت جهاد کشاورزی ارائه شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه راه‌اندازی و هوشمندسازی صنعت کشاورزی نتایج مثبتی را برای این صنعت به همراه خواهد داشت و سهام عدالت کشور را نیز در ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار می دهد، خاطرنشان کرد: قطعا منابع کشاورزی از دست رفته بسیاری را در مناطق مختلف کشور می‌توان از این طریق احیا کرد و در بخش اقتصاد و اشتغال نیز تاثیرات بسزایی خواهد داشت

اخبار مرتبط

اجرای 5 پروژه زیربنایی کشاورزی در سوادکوه/ اعتبار 36 میلیاردی

اعاده به وضع سابق ۶ هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان نوشهر

آغاز چین دوم برگ‌های زمردین چای از باغ‌های شمال کشور

0 نظر

ارسال نظر

capcha