حل چالش های محوری کشور ماموریت خطیر دولت سیزدهم

حل چالش های محوری کشور ماموریت خطیر دولت سیزدهم

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت:حل چالش های محوری مانند اقتصاد ومعیشت و نیز مشکلات فرهنگی ماموریت خطیر دولت سیزدهم است.

علی کریمی فیروزجایی درمراسم تجلیل از فعالان ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران با اشاره به مشارکت مردم ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه ، عنوان کرد: مشارکت ۵۰درصدی مردم درانتخابات در شرایط دشوار کرونایی و برخی بی تدبیری های اجرایی بیانگر هوشمندی سیاسی و موقع شناسی آنان است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات را از حیث حکمرانی و تعمیق دموکراسی مطلوب دانست و افزود: در برخی کشورهای مدعی دموکراسی در غرب نرم مشارکت در انتخابات زیر ۴۰درصد است .

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تلاش مذبوحانه رسانه های معاند خارجی و بداندیشان برای ناامید کردن مردم از انتخابات افزود: ناکامی بزرگ بوق‌های رسانه ای استکبار و عوامل داخلی آنها در این عرصه گواه محکمی بر بینش عمیق و آرمانگرایی مردم با بصیرت کشورمان است.

وی، پیام مهم انتخابات اخیر را تداوم آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های برآمده از آن دانست و ادامه داد: حل مشکلات اساسی کشور و جهش فرصت های طلایی پیشرفت و اقتدار در گرو تداوم حضور فعال مردم در صحنه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم  با اشاره به  ایجاد شور وشعف ملی در کشور پس از انتخابات آن را  مایه دلگرمی دوستداران نظام اسلامی و یاس و ناامیدی بدخواهان عنوان و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم رسالت مهمی در افزایش انسجام ملی و تقویت نشاط سیاسی در کشور برعهده دارد؛ حل چالش های محوری مانند اقتصاد ومعیشت و نیز مشکلات فرهنگی ماموریت خطیر دولت سیزدهم است.

اخبار مرتبط

ضرورت تدوین استراتژی بلندمدت صادرات غیرنفتی کشور

مازندران در واکسیناسیون کرونا در صدر استان های کشور قرار دارد

قراخیل قائمشهر به عنوان روستای قرآنی کشور در سال 1400 برگزیده شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha