روزهای خوش نساجی

روزهای خوش نساجی

نساجی قائم‌شهر در این فصل از رقابت‌ها متزلزل و پر فراز و نشیب ظاهر شد و جایگاه مناسبی در جدول نداشته است. این تیم تا چند هفته قبل یکی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته یک بود اما با حضور ساکت الهامی ورق برگشت و شرایط برای این تیم تغییر کرد.

پس از کنار رفتن مجید جلالی و حضور ساکت الهامی روی نیمکت قائم‌شهری‌ها این تیم نتایج قابل قبولی را کسب کرد و در ۷ دیدار گذشته خود ۵ پیروزی به دست آورد. آن‌ها دو شکست مقابل دو تیم پرسپولیس و سپاهان که مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند، تجربه کردند اما کسب نتایج مطلوب شاگردان الهامی باعث خوش بینی هواداران این تیم برای بقا شده است.

نساجی از تعطیلات لیگ توانست نهایت استفاده را ببرد و با برگزاری یک اردو در ترکیه و برگزاری چند بازی‌های دوستانه آماده حضور در رقابت‌ها شد. برتری ۲ بر صفر این تیم مقابل ماشین سازی و پیروزی قاطع مقابل این تیم نشان دهنده تغییرات مشهود تیم از زمان روی کار آمدن ساکت الهامی است که هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده است.

نکته قابل توجه عملکرد خوب خط دفاع نساجی در ۷ بازی گذشته بود. آن‌ها تنها مقابل دو تیم پرسپولیس و سپاهان که بهترین خط حمله‌های لیگ برتر هستند گل دریافت کردند و در ۵ دیدار دیگر حتی یک گل هم دریافت نکردند. نساجی در در این ۷ دیدار ۷ گل زده و ۳ گل خورده و آمار نسبتا خوبی را از خود به جای گذاشته است.

هواداران نساجی این روزها از نتایج خوب تیمشان خوشحال هستند و امیدوارند با ادامه این روند، نساجی به رده‌های بالاتری نیز صعود کند. شاگردان ساکت الهامی هنوز فاصله امنی با منطقه سقوط پیدا نکرده اند و برای حفظ این وضعیت و بقا در لیگ برتر باید به پیروزی عادت کنند و این روند را ادامه دهند.

۶ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و نساجی باید در بازی‌های باقی مانده مقابل پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو، ذوب‌آهن، استقلال و گل گهر قرار بگیرد؛ بازی‌هایی که هر کدام می‌تواند سرنوشت نساجی را رقم بزند و کوچک ترین لغزش کار را برای شاگردان ساکت الهامی سخت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

تقلای قعر نشینان لیگ برتر فوتبال برای بقا / اضطراب سقوط برای نساجی قائمشهر

درخواست مدیرعامل نساجی از مجلس

برای دیدن هواداران نساجی لحظه‌شماری می‌کنم

0 نظر

ارسال نظر

capcha