کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در بهشهر

سرهنگ "سیدموسی حسینی" بیان داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی، در دستور کار قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی آن شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر از مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه های تولید ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی کرده بودند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل مورد نظر ۶۶ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

حسینی با بیان این که مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است، گفت: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است از مردم خواست در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه ناامنی در جامعه با پلیس همکاری کنند.#پلیس

اخبار مرتبط

سرقت لامپ‌های معابر عمومی در بهشهر

توزیع گوشت قرمز میان نیازمندان شهرستان بهشهر

دستگیری ۶۰ سارق در طرح محله محور بهشهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha