مشارکت بیش از ۶۰ درصد مازندرانی‌ها در انتخابات 1400

مشارکت بیش از ۶۰ درصد مازندرانی‌ها در انتخابات 1400

حسین حسن نژاد با بیان اینکه طبق آمار رسمی ستاد انتخابات، ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۰۵ نفر در استان مازندران واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند، گفت: حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برابر با بیش از۶۰ درصد از واجدان شرایط در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت کردند.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران افزود: با توجه به پیش بینی های نادرستی که عده ای از دشمنان داشتند و مشارکت را کمتر از ۳۵ درصد اعلام کرده بودند ، حضور مردم استان در انتخابات روز گذشته با همه مشکلات تقریبا خوب بود.

حسن نژاد با اظهار این که  رای‌گیری در شعب شهری سراسر استان تا ساعت ۲ بامداد به خاطر حضور مردم پای صندوق های رای ادامه داشت ، گفت: البته از ساعت ۲۴ فرآیند اخذ رأی در روستاها پایان یافته بود.

 

او با بیان این که در حال حاضر شمارش آرا در بیشتر روستاهای استان تمام شده و نتایج آن به بخشداری ها اعلام شده است، افزود: شمارش آرا در برخی از شعب شهری همچنان ادامه دارد و نتایج آن نیز به فرمانداری ها اعلام می شود و پس از تجمیع آرا، نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز به طور متمرکز  از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران همچنین اظهار داشت: نتیجه انتخابات میان داری دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری  مازندران نیز  از سوی فرمانداری ساری اعلام خواهد شد.

بیش از هشت هزار صندوق رأی در قالب چهار هزار شعبه آرای مردم مازندران در انتخابات جمع آوری کردند.

اخبار مرتبط

حجت‌الاسلام زکوی: قوانین انتخابات نیاز به بازنگری دارد / رفتار نمایندگان مجلس مداخله‌گر در انتخابات شورا زیر ذره‌بین شورای نگهبان

اعضای جدید خانه صمت مازندران انتخاب شدند

سلیلی: نتیجه بررسی انتخابات شورای شهر و روستای مازندران پایان هفته مشخص می‌شود/بازشماری آراء در تعدادی از حوزه‌های انتخاباتی

0 نظر

ارسال نظر

capcha