تمهیدات ثبت احوال مازندران در روز انتخابات

تمهیدات ثبت احوال مازندران در روز انتخابات

مدیرکل ثبت احوال مازندران با تاکید بر این موضوع که شناسنامه از جمله مهم‌ترین اقلام برای شرکت در انتخابات است گفت: از آغاز خرداد در تمامی بخش‌های خبری اعلام شد که ارائه شناسنامه یکی از اقلام انکار ناپذیر برای شرکت در انتخابات است و همه شهروندان باید شناسنامه در دسترس داشته باشند.


مجتبی فاطمی افزود: افرادی که تا قبل از ۱۸ خرداد امسال درخواست صدور شناسنامه خود را ثبت کرده اند می‌توانند به دفاتر پیشخوان یا ادارات ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه و شناسنامه خود را تحویل بگیرند.


او گفت:  در حالت معمول درخواست‌های مفقودی حدود یکماه طول خواهد کشید، اما برای رفاه حال شهروندان فرصتی فراهم که این روال تسریع شد.


فاطمی افزود: همه مراکز ثبت احوال سراسر استان روز پنج شنبه ۲۷ خرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ باز است و در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه نیز تا پایان زمان رای گیری آماده خدمات رسانی به شهروندان است.


مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: شهروندانی که کارت ملی دارند کارت ملی خود را با شناسنامه به همراه ببرند و شهروندانی که کارت ملی آن‌ها هنوز صادر نشده است صرف به همراه داشتن شماره ملی از سوی آن‌ها کفایت می‌کند.


او افزود: روز انتخابات و روز ماقبل آن درخواست جدید صدور شناسنامه پذیرفته نمی‌شود.


سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، نخستین میان دوره‌ای انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha