برگزاری جلسه کمیته املاک در بنیاد مازندران

برگزاری جلسه کمیته املاک در بنیاد مازندران

جلسه کمیته املاک بنیاد مازندران با حضور سردار گرجی زاده مشاور حقوقی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد کشور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، مدیر کل پشتیبانی و مهندسی بنیاد مرکز، مدیر کل املاک و اموال سازمان اقتصادی کوثر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان در دفتر مدیر کل برگزار گردید.         
ساماندهی، تعیین تکلیف املاک بنیاد، بررسی نیازها و ضروریات،بهینه سازی و املاک مازاد بر نیاز از مهمترین هدف جلسه کمیته املاک بوده است.    
در این جلسه 23 ملک از 59 ملک مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در رابطه با املاک فاقد ثبتی در قالب صورتجلسه با رعایت قوانین و اولویت مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته است.      
در این جلسه ساختمان اداری برای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای گلوگاه، سیمرغ، کلاردشت، میاندورود و رامسر اقدام به موقع تاکید گردید.   
مشاور حقوقی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه گفت: هدف اصلی ما این است که کلیه املاک ساماندهی شود و مواردی که از لحاظ ثبتی مشکل دارد با پیگیری قانوتی موانع و مشکلات مرتفع گردد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید استان اظهار امیدواری کرد در این خصوص اتفاقات مثبت و خوبی صورت گیرد و تصمیماتی که گرفته می شود در شان بنیاد و ایثارگران عزیز باشد.           
مشاور حقوقی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به اتفاق مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، مدیر کل پشتیبانی بنیاد مرکز و هیات همراه از بخش های مختلف مرکز توانبخش امام علی ( ع ) ( آسایشگاه جانبازان، ساختمان اداری در حال تاسیس و موسسه فرهنگی ورزشی ایثار) بازدید نموده و امکانات موجود را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.   
سردار گرجی زاده و حجت الاسلام دکتر یوسف پور در حاشیه این بازدید با تعدادی از جانبازان قطع نخاعی نیز دیدار کردند

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha