احیای پارک جنگلی شهید زارع در راستای برگزاری رویداد ۲۰۲۲

احیای پارک جنگلی شهید زارع در راستای برگزاری رویداد ۲۰۲۲

جواد طالبی در بازدید معاون عمرانی استاندار مازندران از پارک شهید زارع ساری تصریح کرد: این پارک جنگلی به جهت نزدیکی به مرکز شهر، از موقعیت ویژه‌ای برای شهروندان ساروی برخوردار است.

وی با تاکید بر دستور استاندار مازندران مبنی بر همراهی با سرمایه‌گذار پروژه پارک شهید زارع، گفت: شهرداری با همه توان تلاش می‌کند تا با همکاری سرمایه‌گذار، پارک جنگلی شهید زارع رونق گیرد.

سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده و پارک جنگلی شهید زارع از مراکز هدف گردشگری در این رویداد مهم است، تصریح کرد: با رونق پارک جنگلی شهید زارع و اقدامات زیربنایی که شهرداری در این پروژه انجام می‌دهد می‌توان به تحقق یکی از اهداف رویداد ۲۰۲۲ دست یافت.

طالبی با اشاره به اینکه شهرداری ساری با تمام توان در راستای برگزاری رویداد ۲۰۲۲ بسیج شده است، عنوان کرد: به همین جهت، حفظ و نگهداری مراکزی مانند پارک جنگلی شهید زارع در دستور کار قرار دارد.

مهدی رازجویان معاون امور هماهنگی استانداری مازندران نیز دراین بازدید اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که از قبل بر این پروژه حاکم شده بود باعث شد با رکود مواجه شود.

وی افزود: با دستور تأکیدی حسین زادگان استاندار مازندران به دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان و همچنین منابع طبیعی، به جهت اصلاح دفترچه طرح و همراهی با شهرداری ساری، احیای این پروژه آغاز شده و فعالیت پررنگ خود را از سر گرفته که جای امیدواری است تا فضای تفریحی و گردشگری برای شهروندان فهیم ساروی و دیگر گردشگران فراهم شود.

اخبار مرتبط

تجهیز 5 هکتار مزارع کشاورزی بهشهر به سامانه نوین آبیاری

کشت شبدر برسیم در مزارع قائم شهر

83 هکتار مزارع کلزا بابل سبز شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha