جریمه ۲ هزار و ۴۶۴ دستگاه خودروی غیربومی به دلیل ورود غیرمجاز به مازندران

جریمه ۲ هزار و ۴۶۴ دستگاه خودروی غیربومی به دلیل ورود غیرمجاز به مازندران

ایسنا/مازندران سرپرست پلیس راه مازندران از جریمه ۲ هزار و ۴۶۴ دستگاه خودروی غیربومی به دلیل ورود غیرمجاز به این استان خبر داد.

هادی عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تشدید محدودیت ها کرونایی در مبادی ورودی استان، از جریمه  ۲ هزار و ۴۶۴ دستگاه خودروی غیربومی به خاطر ورود غیرمجاز به استان خبر داد.

وی افزود:  در این مدت هزار و ۷۰۱ دستگاه خودرو نیز که از مبادی مختلف قصد ورود به مازندران را داشتند به شهرهای مبدا بازگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت کرونایی در  شهرهای کشور لغو شده اما در مازندران به دلیل تداوم شهرها در رنگ های نارنجی و قرمز همچنان تردد غیر بومی ها ممنوع است،خاطرنشان کرد: در این راستا، هزار و ۵۲۳ دستگاه از تمام مبادی خروجی استان به سمت پایتخت، گلستان، گیلان و سمنان از استان خارج شدند.

 عبادی گفت: با تلاش و همکاری مردم تا کنون در اجرای محدودیت‌ها خوب عمل شده و توصیه می‌شود تا افراد از سفرهای غیر ضروری با وسیله شخصی پرهیز کنند.

وی در پاسخ به اینکه محدودیت ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برای لغومحدودیت ها باید منتظر دستور ستاد کرونا باشیم  و تا اطلاع ثانوی این‌محدودیت ها ادامه دارد.

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha